خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:

امروز دوست و دشمن، امنیت غرب آسیا را مدیون حاج قاسم می‌داند

حجت الاسلام ابوذر شاد با اشاره به اینکه تمام ملت ایران پای ارزش‌های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند گفت: امروز دوست و دشمن امنیت غرب آسیا را مدیون حاج قاسم می‌داند.
کد خبر: ۹۴۸۱۶۱۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازدشتستان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان اجتماع بزرگ «سربازان ولایت» در شهر دالکی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: همه در چنین مراسماتی گرد هم جمع می‌شویم تا به استکبار جهانی بگوییم خون سلیمانی‌ها از خود سلیمانی‌ها اثر بسیار بیشتری خواهد داشت.
وی تصریح کرد: استکبار باید بداند که قرار نیست با اقدامات خبیثانه‌ای همچون ترور شهید حاج قاسم سلیمانی بتواند راه به جایی ببرد چرا که مردم ایران همه پای ارزش‌های اسلام و انقلاب که خون هزاران شهید گلگون کفن برای آن ریخته، ایستاده‌اند.
این مقام مسئول عنوان کرد: ما اعتقاد داریم که شهدا زنده هستند و برای پیشرفت اسلام و انقلاب کمک می‌کنند و قطعا اثر خون این شهدای والامقام زمینه پیروزی حق بر باطل خواهد بود.
حجت الاسلام ابوذر شاد خاطرنشان کرد: امروز دوست و دشمن اعلام می‌کنند که عزت و اقتدار ایران اسلامی و امنیت منطقه غرب آسیا مدیون تلاش‌های سردار دلهاست و ما باید خودمان هم به این نکته توجه بسیار خاص و ویژه‌ای داشته باشیم.
وی افزود: اگر می‌خواهیم همچون سردار دل‌ها باشیم باید به آن چیزی که مقام معظم رهبری فرمودند، " به سردار سلیمانی باید به چشم یک راه و مکتب درس آموز نگاه کنیم " توجه داشته باشیم تا این مکتب ما را در مسیر حاج قاسم قرار دهد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان در ارتباط با رمز پیروزی حاج قاسم گفت: سردار سلیمانی از مکتب حضرت فاطمه زهرا، مکتب سید الشهدا و مکتب امیرالمومنین درس گرفت و با تبعیت از این مسیر، در تاریخ ماندگار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار