فرمانده سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام استان ایلام گفت:مردم شهرستان ایوان در طول دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند.
کد خبر: ۹۴۸۱۷۷۸
|
۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، ‍‍ سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست هم اندیشی که با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، فرمانده انتظامی استان، مدیران کل استانی، فرماندار و جمعی کثیری از مردم شهرستان ایوان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایوان برگزار شد گفت:

وی بیان داشت:مردم شهرستان ایوان در طول دوران دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند نمونه از این حماسه‌ها و رشادت دلاور مردان ایوانی در تنگه کوشک را می‌توان نام برد که امروز این منطقه به یک یادمان تبدیل شده و به نماد مقاومت و ایستادگی مردم ایوان مبدل گردیده است.

فرماند سپا امیرالمؤمنی اظهارکرد: وجود این همه ایثارگر و رزمنده شهرستان ایوان در طول سال‌های بعد از انقلاب در عمل در جایگاه واقعی خودش قرار نگرفته است، لازم و ضروری است که نگاه ویژه‌ای از سوی مسئولان استانی به این شهرستان صورت پذیرد.

وی افزود:متاسفانه با گذشت این همه سال مردم شهرستان ایوان از رفاهیات اولیه شهروندی همچون داشتن یک پارک و پیاده رو مناسب برخوردار نیستند که این زیبنده چنین مردمانی نیست.

سردار شاکرمی ادامه داد:ما شاهد فعالیت نهاد‌های حمایتی در راستای رفع مشکلات و محرومیت زدایی در سطح شهرستان ملکشاهی و هلیلان هستیم که می‌توان با برنامه ریزی و رایزنی مناسب شهرستان ایوان هم در زمره این شهرستان‌ها قرار گیرد.

در حوادث اخیر متاسفانه عده‌ای ضد انقلاب و با برنامه ریزی قبلی اقدام به تخریب اموال عمومی در سطح شهرستان نمودند، که خط دهی آن‌ها خارج از شهرستان بود و در تفکر خودشان اینگونه تصورمی کردند که می‌توانند کار نظام را تمام کنند، اما نمی‌دانستند که نظام جمهوری اسلامی امروز در دنیا نقش تعیین کننده‌ای را ایفا می‌کند.
خوشبختانه با همکاری و هم افزایی دستگاه‌های امنیتی و نظامی عناصر شکل دهنده حوادث اخیر در رصد کامل قرارگرفتند.

نقش بزرگان و متنفذین می‌تواند در شکل نگرفتن اینگونه حوادث در سطح شهرستان تعیین کننده باشد که لازم و ضروری است با برگزاری چنین جلساتی روشنگری و تشریح ابعاد حوادث اخیر گام‌های خوبی برداشته شود.

ارسال نظرات