نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:

غرب نگاه ابزارگرایانه به زنان دارد/ زن منشا پیشرفت های انقلاب اسلامی است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه اسلام با غرب در خصوص زنان متفاوت است زن منشأ پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است و در غرب ابزاری برای رسیدن به خواسته‌ها است.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۵۰
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: زنان در طول تاریخ همواره توانسته‌اند شگفتی‌های بزرگ را خلق کرده و در عین حا حال مادری دلسوز و مهربان باشند.

  وی افزود: باید این نکته را توجه داشت که نقش زنان در پیشرفت‌های امروز بشر انکارناپذیر است و در انقلاب اسلامی هم پیشرفت‌های امروز را مدیون زنان و مادرانی هستیم که تاآخرین‌نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زن در اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به‌طوری‌که بر حفظ کرامت و تعالی زنان تأکید ویژه‌ای شده و زنان در تاریخ اسلام توانسته‌اند بسیاری از شگفتی‌ها را خلق کنند. 

فلاحی بیان داشت: اسلام همواره بر پرورش استعداد زنان و نقش‌آفرینی آنان تأکید ویژه‌ای داشته چنانچه در جمهوری اسلامی ایران زنان توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف افتخارآفرینی کرده و درعین‌حال عفاف و حجاب اسلامی را برای دستیابی به تعالی معنویت و روح رعایت کنند.

  وی در ادامه گفت: نگاه غرب با اسلام در خصوص مسئله زنان متفاوت است کشورهای غربی به زنان به دید کالا نگاه می‌کنند و آن‌ها را با دیدگاه‌های جنسی لذت‌های مادی ابزاری برای رسیدن به اهداف خود نگاه می‌کنند به همین دلیل ساختار خانواده در این کشورها متزلزل شده و مجبور می‌شوند از سایر کشورها نیروی کار وارد کنند.

ارسال نظرات