نماینده ولی فقیه در استان‌ مرکزی

نقش مساجد و مدارس در نهادینه کردن ارزش ها/کار برای رضای خدا موجب ماندگاری سردار سلیمانی شد

نماینده ولی فقیه در استان‌ مرکزی گفت: باید در راه خداوند و اهل بیت(ع) ثابت قدم باشیم؛ فرهنگ سازی بیشتر در مساجد و مدارس از جمله اجرای سرودهای انقلابی و تواشیح می تواند در این امر کمک کننده باشد.
کد خبر: ۹۴۸۲۴۰۱
|
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

به‌ گزارش خبرگزاری بسیج استان‌ مرکزی؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان‌ مرکزی در دیدار با دست اندرکاران جشنواره "گفتمان خدمت" با بیان اینکه نیت ها و قدم های پاک و چشم های پاک همه مبارک است،  گفت: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی چون نیت پاک داشتند بعد از سه سال همچنان دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده اند و آثار اقداماتشان همچنان دامن گیر قدرت های بزرگ دنیا شده است.

وی با اشاره به قداست حضرت مریم (س) اظهار کرد: حضرت مریم (س) با قداست و پاکیزگی برای خدا قدم برداشت و خداوند در پاداش عمل، حضرت عیسی علیه السلام را به او بخشید که آثار آن تا به امروز جهان وجود دارد؛ کاری که برای خدا باشد خداوند برکت می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان‌ مرکزی ادامه داد: حضرت امام(ره) از سال ۴۲ و بعد از جریان کاپیتولاسیون برای خدا و رضایت خالق قدم برداشت و تمام فعالیت های خود را در راستای رضای خدا انجام داد، و ثمره و پاداش عمل او انقلاب اسلامی شد.
آیت الله دری نجف آبادی ضمن تاکید بر کمک به محرومین، توصیه هایی به دست اندرکاران جشنواره کرد و گفت: کاهش هزینه و صرفه جویی در مصارف، استفاده از هزینه های مازاد برای کمک به محرومین جزو مسائل مهم است. همه باید همت کنید و از خداوند کمک بخواهید. بذر نیکی و خدمت را بین مردم اشاعه دهید تا خداوند نیز به شما برکت دهد.

وی افزود: باید در راه خداوند و اهل بیت(ع) ثابت قدم باشیم؛ مهمترین مسئله آزادسازی نفس از بخل و اسراف و دنیا پرستی است. اهل بیت(ع) همیشه در کمک به نیازمندان پیش قدم بودند که این برای ما باید الگو باشد.

نماینده ولی فقیه در استان‌ مرکزی تصریح کرد: کار باید به صورت سیستمی، با هماهنگی و برنامه ریزی باشد و از انجام کار فردی پرهیز کنید؛ فرهنگ سازی بیشتر در مساجد و مدارس از جمله اجرای سرودهای انقلابی و تواشیح می تواند در این امر کمک کننده باشد.

 آیت الله دری نجف آبادی خاطرنشان کرد: کادرسازی مناسب با تدبیر صورت گیرد. انجام کارهای تشویقی و اولویت بندی در کارها نیز حتماً باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار