تهیه دارو و ویزیت رایگان بیماران نیازمند شاهرود به همت جهادی‌ها+ تصاویر

شاهرود_ اهالی محلات حاشیه شهر شاهرود به همت گروه جهادی تخصصی بهداشت و درمان به‌طور رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۴۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

علی‌اکبر نوری، مسؤول گروه جهادی شفای شاهرود در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به برگزاری اردوی جهادی به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محلات کم‌برخوردار شاهرود، اظهار کرد: این گروه جهادی تخصصی بهداشت و درمان در شهرک کوثر در مسجد امام محمدباقر (ع) شاهرود نسبت به ویزیت بیماران اقدام کرد.
وی با بیان اینکه ۱۰ نفر از بیماران مستضعف در منازل مسکونی ویزیت شدند، اضافه کرد: همچنین اعضای این گروه تخصصی با حضور در شهرک فدک شاهرود پنج بیمار را ویزیت کردند.
مسؤول گروه جهادی شفای شاهرود با اشاره به اینکه این اقدام به‌عنوان افتتاحیه فعالیت‌های گروه جهادی شفا انجام شد، افزود: بابت هزینه دارو‌های بیماران بیش از ۲۱ میلیون ریال به کمک خیران، از درمانگاه رضوی تهیه و بابت ویزیت بیماران رایگان پرداخت شد.
نوری خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی یک‌روزه، اهالی این ۲ محله حاشیه شهر شاهرود به‌طور رایگان ویزیت شدند.
وی با اشاره به تهیه بسته فرهنگی با همکاری گروه جهادی شهید ناصر بیاری پایگاه حضرت فاطمه (س) حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س) و اهدا به مراجعه‌کنندگان، اظهار کرد: این اردوی جهادی گروه جهادگران تخصصی بهداشت و درمان شفا با همکاری بهداشت و دفاع زیستی سپاه ناحیه شاهرود، درمانگاه رضوی و بسیج جامعه پزشکی شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار