جهادگران بسیجی همیشه در صحنه حضور دارند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ترویج، گسترش و ارتقای کار جهادی بوده و در گام دوم انقلاب، تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۴۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه تخریب بخشی از ساختمان پایگاه به منظور انجام تعمیرات انجام شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های جهادگران بسیجی اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج طی این سال‌ها با خدمت‌رسانی صادقانه بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند و به بستری برای تربیت انسان‌های در تراز انقلاب و مدیران جهادی آینده کشور تبدیل شده‌اند.

او افزود: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ترویج، گسترش و ارتقای کار جهادی بوده و در گام دوم انقلاب، تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: جهادگران بسیجی با حضور به موقع خود در صحنه‌ها و میدان‌های خدمت، کارآمدی، روحیه جهادی و نقش با اهمیت گروه‌های جهادی را نشان داده‌اند که نمونه‌های اخیر آن سیل و ویروس کرونا بود که بسیج مردمی و حاکم شدن تفکر جهادی توانست بسیاری از مشکلات را رفع کند و بحران را از جامعه دور سازد.

جلال گفت: خوشبختانه گروه‌های جهادی طی این سال‌ها در بازگشت امید و نشاط بین مناطق محروم عملکرد درخشانی داشته‌اند که این رویکرد باید با قوت ادامه یابد.

او بیان داشت: در این راستا به همت گروه جهادی این پایگاه مقاومت و در جهت انجام تعمیرات در پایگاه جهادگران بسیجی اقدام به تخریب و حمل مصالح ساختمانی از پایگاه کردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار