ویژه برنامه یک روز شاد در پایگاه حضرت فاطم زهرا (س) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برگزاری پویش یک روز شاد جهت ایجاد اوقات مفرح ویژه بسیجیان خود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۵۹
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با نزدیک شدن به ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جلسه هیئت اندیشه ورز فرهنگی با موضوع برنامه های میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن با حضور اعضای شورای پایگاه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: وجود نازنين حضرت زهرا (س) مايه فخر و مباهات همه مسلمانان و خصوصاً شيعيان است و الگوگيري از شخصيت كامل و بي بديل دخت رسول خدا (ص) براي تمام زنان مايه ي آرامش و سعادت در زندگي است.

او افزود: به حدي مقام مادر والا و با ارزش است که امام (ره) با توجه کامل به شخصيت ويژه فاطمه الزهرا (س) روز ميلاد اين بانوي عظيم الشأن را روز مادر اعلام کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ضافه کرد: در این راستا جلسه هیئت اندیشه ورز در این پایگاه با هدف بزرگداشت مقام حضرت و روز زن برگزار و اعضا پیشنهادات خود را در جهت برپایی مراسم ها عنوان کردند.

ادهم بیان داشت: همچنین با هدف ایجاد اوقات مفرح برای دانش آموزان ویژه برنامه یک روز شاد در قالب انجام فعالیت های ورزشی توسط دختران حلقه شهید رضا جامی جهت گذران اوقات فراغت حلقه در پایگاه برگزار و با استقبال پرشور نوجوانان و کودکان همراه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار