بازنشستگان جهادگری که دغدغه مسکن محرومین را دارند/فعالیت های گسترده گروه جهادی 313 دندی

زنجان-دوران بازنشستگی دوران فراغت بال وآسودگی پس از چندین سال تلاش وفعالیت است.اما در این بین هستند بازنشستگانی که خدمت در راه خدا و حل مشکلی هرچند کوچک از مشکلات مردم بخصوص نیازمندان دغدغه شان شده و بدون هیچ چشم داشتی در این عرصه فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۴۸۲۵۶۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛دوران بازنشستگی دوران فراغت بال وآسودگی پس از چندین سال تلاش وفعالیت است.اما در این بین هستند بازنشستگانی که خدمت در راه خدا و حل مشکلی هرچند کوچک از مشکلات مردم بخصوص نیازمندان دغدغه شان شده و بدون هیچ چشم داشتی در این عرصه فعالیت می کنند.

بازنشستگان جهادگری که دغدغه مسکن محرومین را دارند/فعالیت های گسترده گروه جهادی 313 دندی

گروه جهادی 313بخش انگوران واحد دندی نیز یکی از این گروه هاست که عمده بسیجیان جهادگر آن بازنشستگان هستند و در مناطق محروم این شهرستان فعالیت می کنند.

اسفندیارصادقی؛مسئول این گروه جهادی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛با بیان اینکه گروه جهادی313 بخش انگوران  از سال 1396 تحت نظر گروه جهادی 313 استان زنجان فعالیت خود را آغاز نمود و از سال 99 اقدام به تاسیس گروه جهادی کرد این بخش کرد،گفت:این گروه جهادی با 20 عضو فعال که بیشتر این افراد نفرات بازنشسته هستند، خدمات رسانی می کند.

وی بابیان اینکه این گروه جهادی از بدو فعالیت تاکنون بیش از 8 خانه محروم ساخته وبه نیازمندان تحویل داده است،افزود:همچنین در سال جاری 3 باب خانه محروم ساخته ایم که یکی از ان ها تحویل و دو خانه دیگر را نیز تا پایان سال تحویل عزیزان می دهیم.

صادقی با بیان اینکه هر خانه محروم به نام یک شهید مزین می شود،ادامه داد:توزیع بسته های معیشتی،ساخت منبع آب،حصارکشی باغچه،پرداخت کرایه  برخی مستاجان نیازمند در زمان شیوع ویروس کرونا،ذبح قربانی وتوزیع گوشت در بین نیازمندان،ساخت سرویس بهداشتی و حمام در مناطق محروم و پخت و توزیع غذای گرم از دیگر اقدامات این گروه جهادی است.

وی خاطرنشان کرد:همچنین گروه جهادی 313 بخش انگوران بعنوان موفق ترین گروه جهادی در سطح سپاه استان در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه انصار المهدی(عج)در سال گذشته شناخته شد.)

مسئول گروه جهادی 313 بخش انگوران با اشاره به اینکه خانواده های نیازمند از طریق دهیار وامامان روستا شناسایی می شوند،بیان کرد:هزینه این خدمات خداپسندانه به همت بسیج سازندگی،سپاه انصارالمهدی،خیرین و اعضای گروه جهادی تامین می شود.

صادقی در پایان با تاکید بر اینکه فرموده رهبری«ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.» ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ به‌وضوح اهمیت و جایگاه جهت‌گیری و کار جهادی را در منظومه‌ی ارزشی انقلاب اسلامی مشخص می‌کند،یادآور شد: انتظار رهبر انقلاب در این زمینه «همگانی شدن گفتمانِ جهادی» و «گسترشِ حضور عموم مردم به‌خصوص جوانان در جریان فعالیت‌های جهادی» است که میبایست در راه رسیدن به این مهم قدم برداریم.

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار