خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری:

انتقام خون حاج قاسم، تربیت فرزندانی همچون اوست

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: انتقام بزرگ تربیت فرزندانی همچون حضرت عباس (ع) و حاج قاسم است.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۳۲
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در مراسم بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) اظهار کرد: انتقام حاج قاسم ریختن خون ترامپ ملعون نیست، انتقام بزرگ تربیت فرزندانی همچون حضرت عباس (ع) و حاج قاسم است.

وی گفت: ما اگر امروز از حضرت ام البنین (س) به عنوان اسوه و الگو پیروی می‌کنیم باید در تربیت فرزندان خود عنایت داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: باید نتیجه تربیت ما فرزندانی باشد که راه و مکتب حاج قاسم را ادامه بدهند.

وی با بیان اینکه باید آینده این نظام و انقلاب را به دست فررندانی بسپاریم که با مکتب حضرت عباس (ع) و ام البنین (س) آشنا هستند، گفت: فرزندانی که شجاع و بصیر باشند و در مقابل یزید زمانه بایستند و ولیّ زمان خود را همراهی کنند.

در پایان این مراسم که به همت پایگاه بسیج خواهران در شهر لالجین و با حضور امام جمعه و مسئولین شهر برگزار شد از مقام مادران و همسران شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات