به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)در سپاه تنگستان

جلسه هماهنگی گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س)، برگزار شد

جلسه هماهنگی جشن کوثر بمناسبت میلاد حضرت زهرا(س) روز زن و مادر در سپاه تنگستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۵۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،باتوجه به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن ومادر،جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی دراین هفته در سپاه تنگستان برگزار شد.

زهره کرمی رییس جامعه زنان شهرستان تنگستان ضمن تشریح شیوه نامه اجرای مراسمات دراین هفته گفت:میلاد حضرت زهرا (س)مقطعی است که بانوان انقلابی می توانند رویکرد متعالی امامین انقلاب به نقش آفرینی زنان درعرصه اجتماع را عینیت بخشند وبا تکریم مقام زن و مادر ارزشمندی جایگاه زن در اسلام را برجسته سازند.

سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه امام علی (ع)تنگستان نیز ضمن تبریک فرارسیدن این ایام افزود: برگزاری جشن دراین ایام از سویی مصداق روایت معصوم است که شیعیان درشادی ما شاد وحزن ما اندوهگین هستندوتوجه اسلام به مقوله شادی را نشان می دهد.

فرمانده سپاه تنگستان در ادامه بیان داشت:برگزاری جشن دراین ایام از سویی برجستگی جایگاه حضرت زهرا را نشان می دهد بانویی که مقام عصمت را داراست و الگوی زن مسلمان ومقتدای هر بانوی ایرانی است.

زهره کرمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهرا (س) اهرم درپایان برنامه های اجرایی مدنظر دراین هفته را که به قرار زیر است تشریح کردند:

۱-دیداربا بانوان جانبازو رزمنده دفاع مقدس ۲-خدمت به مادران شهدا با عنوان یک روز با مادران شهدا ۳-اهدای بسته های حمایتی به مادرانه کم برخوردار۴-تهیه سیسمونی برای مادران کم برخوردار۵-تهیه بسته های حمایتی برای نوزادان وکودکان کم برخوردار۶-تقدیر از بانوانی که در مراکز بهزیستی از کودکان مراقبت می کنند۷-پویش مادر دوستت دارم با تهیه هدیه توسط کودکان کم برخوردار برای مادران۸-برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا در مناطق حاشیه ومحله های طرح کرامت و همچنین مرکز شهرستان.

انتهای پیام/

ارسال نظرات