مراسم تجلیل از فرماندهان پایگاه های روستایی خواهران سرخه برگزار شد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: نیروهای بسیج، افراد فعال، خلاق و کوشایی هستند که با حضور در همه عرصه ها همواره تاثیرات مفید و مثبتی در جامعه داشته و دارند.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۳۳
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با هدف قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران با خانواده راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) روستای لاسجرد و صنم طاهری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در شهرستان سرخه دیدار کرد.

سرهنگ ادهم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های فرماندهان پایگاه ها و خانواده هایشان اظهار کرد: نیروهای بسیج، افراد فعال، خلاق و کوشایی هستند که با حضور در همه عرصه ها همواره تاثیرات مفید و مثبتی در جامعه داشته و دارند.

او در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: اهداف فرهنگي‌،‌‌ تربيتي بسيج مهمترين اهداف است‌؛ دفاع از جمهوري اسلامي‌، مهم ترين اهداف بسيج است‌.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به این که، امام خمینی (ره) افتخارشان براین بود که بسیجی هستند و به خلوص و صفاى بسیجیان غبطه مى خوردندگفت:امام (ره) معتقد بودند اگر ندای دلنشین تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شد، چشم طمعِ دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد والا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

گفتنی است در خاتمه با اهدای هدیه از زحمات فرماندهان پایگاه ها و خانواده هایشان تجلیل و قدردانی شد.

این هدیه از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به فرماندهان اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار