فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند و باید با گفتمان‌سازی در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.
کد خبر: ۹۴۸۲۹۶۷
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح امروز در نشست صمیمی با دانشجویان بسیجی استان که در مرکز تربیت آموزش شهید پیرزاده اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حمایت و مدیریت غرب از فتنه داخلی و دست پلید استکبار در اتفاقات اخیر کشور برای همگان آشکار شد.

وی افزود: رسانه‌های غربی با لجن پراکنی‌های سناریونویسی شده توسط دشمنان قسم خورده علیه کشور و ملت ایران فتنه انگیزی کردند، اما کورخوانده اند، آنها نمی‌توانند بر ایمان عمیق و باور قلبی، روحیه جهادی و شهادت‌طلبی ملت غلبه کنند.

فرمانده سپاه استان اردبیل با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین تاکید کرد: مسئولان، دانشجویان و رسانه‌ها نقش خطیری در این خصوص دارند و بایستی با تریبون‌ها و بستری که در دست دارند با گفتمان‌سازی در راستای تحقق جهاد تبیین تلاش کنند.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل شهدا را نماد عزت و افتخار ملت ایران عنوان کرد و افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ تحمیلی تنها با عراق نبود بلکه جنگ با بلوک شرق و غرب بود و با رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و رزمندگان اسلام از زمان امپراطوری ایران تنها جنگی بود که یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد.

سردار محمدی اصل با بیان این که جنگ امروز صدای توپ و تانک ندارد، گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با دستان خالی مقابل تانک و توپ و خمپاره ایستادند اما امروز سلاح دشمن و سلاح نبرد با دشمن قلم و تولید محتوا است و دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای دروغین ایمان راسخ، قلب و اذهان جوانان و نوجوانان را نشانه رفته‌اند.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه فتنه‌های از پیش برنامه‌ریزی شده اخیر با بصیرت ملت ایران خاموش شد، خاطرنشان کرد: خون پاک شهدای والامقام این انقلاب را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ماندگار کرده است.

وی با اشاه به ابعاد جنگ روانی امروز دشمن اظهار کرد: دفاع در سنگرهای مختلف باقی است و جوانان پای کار و مؤمن و مخلص در صحنه‌های نبرد حاضر هستند و همانطور که امام راحل فرمودند جوانان ما همچون جوانان صدر اسلام هستند و امام خامنه‌ای فرمودند که جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند.

سردار محمدی اصل با اشاره به برگزاری یادواره خانوادگی در منزل پدر و مادر شهید محمود خوش لحنی گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و حفظ حجاب اسلامی دو مولفه اصلی وصایای شهدا بود و شهید محمود خوش لحنی نیز در وصیت نامه خود آورده است، " امام را، امام را ، امام را تنها نگذارید- تقوا را ، تقوا را، تقوا را پیشه خود کنید -نماز را، نماز را، نماز را بپا دارید".

فرمانده سپاه استان اردبیل در پایان با تاکید بر این که دانشجویان در خط مقدم جبهه فرهنگی هستند، گفت: لازمه وفاداری به شهدا و سربازی و تبعیت از ولایت و رهبری است.

در پایان این مراسم از دانشجویان و فعالان برتر بسیج دانشجویی تجلیل شد.

 

ارسال نظرات