خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه مدیران ادارات نسبت به جهادتبیین حساس باشند، گفت: مراکز تاثیرگذار همچون مدارس و دانشگاه‌ها نقش مهمی در روشنگری دارند.
کد خبر: ۹۴۸۳۰۴۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: ادارات در روز ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن از بانوان دارای سه فرزند و بیشتر تقدیر و تجلیل به عمل آورند.

وی با بیان اینکه مدیران ادارات نسبت به جهادتبیین حساس باشند، بیان کرد: مراکز تاثیرگذار همچون مدارس و دانشگاه‌ها نقش مهمی در روشنگری دارند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد ضمن درخواست از اداره ورزش و جوانان برای گسترش همایش‌های پیاده روی عنوان کرد: اقدامات جانبی خوبی همچون مسابقات کتابخوانی، فراخوان ایده‌ها و استفاده از ظرفیت وکلا برای صلح و سازش زوجین می‌توانند در فرزندآوری موثر باشند.

وی عنوان کرد: افزایش نرخ ازدواج و انجام شیوه‌های نوین تاثیر بسیار خوبی در امر رشد جمعیت به دنبال دارد.

*اساسنامه بنیاد سیدجمال پس از ۱۳سال تصویب شد

فرماندار اسدآباد نیز گفت: امسال در اسدآباد به ۳ هزار نفر از واجدین شرایط، وام ازدواج یا فرزندآوری تعلق گرفته است که بیشترین میزان پرداخت تسهیلات را شامل می‌شود.

حسین علی شرکایی تصریح کرد: اساسنامه بنیاد سیدجمال نیز پس از ۱۳ سال در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده که این امر باعث خواهد شد فعالیت‌های مرتبط با سیدجمال گسترده‌تر از قبل صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در جامعه افزود: از مدیران ادارات انتظار میرود توجه ویژه ای به جهاد تبیین داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات