در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه اقدام به آذین بندی پایگاه خود و برگزاری حلقات صالحین با محوریت هفته زن و روز مادر کردند.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۱۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته زن پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) به همت کارگروه فرهنگی پایگاه به نام مبارک حضرت فضاسازی و آذین بندی شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) حجت خدا و واسطه فیض آفرینش همه فضائل انسانی است و به فرموده پیامبر اكرم (ص) خداوند غضب و رضایت خود را در غضب و رضایت حضرت زهرا (س) قرار داده است.

او افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) چه در بعد خانوادگی و چه در بعد زندگی اجتماعی، الگوی كامل یك زن مسلمان و برترین زنان عالم است و ضرورت دارد كه در راه ترویج آموزه های اخلاقی و تربیتی ایشان در جامعه بكوشیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: مادران، رهبران فكری و عاطفی جامعه هستند كه سرمایه های ارزشمند انسانی را با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) در خانواده به بالندگی و شكوفایی می رسانند.

ادهم بیان داشت: در راستای گرامیداشت سالروز ولادت این بانوی دوعالم فضاسازی و زیباسازی پایگاه به همت نوجوانان بسیجی پایگاه انجام شد.

او اضافه کرد: کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور بسیجیان فعال حلقه شهید زین العابدین امامی با موضوع زن و مقام مادر، نکات تربیتی از زندگی بانوی دوعالم حضرت زهرا (س) با حضور سرگروه حلقه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ختم برای شهدای گمنام  و قرائت قرآن به نیت شهید حاج قاسم سلیمانی و خواندن وصیت نامه شهید در حلقه شهید محمدباقر جمال از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها