به مناسبت هفته زن و تبریک روز مادر بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) با حضور در حوزه مقاومت کوثر (س) این روز را به فرمانده و اعصای شورا تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۸۸
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن طرح توسعه مشاعل خانگی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص نحوه اجرای طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح توسعه مشاعل خانگی با مشارکت بسیجیان در قالب طرح های مختلف برگزار می شود. در دوره قبل جهادگران بسیجی اقدام به پخت رشته آش کرده و در این دوره نان شیرین (نان محلی) پختند.  

او افزود: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد دخت پیامبر اکرم (ص)، با مولودی خوانی تبیانیان در جمع بسیجیان پایگاه حضرت آسیه (س) برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: این مراسم با اجرای گروه سرود، دکلمه خوانی و شعر خوانی اعضای حلقه شهید کریم طاهریان همراه با دست بوسی و تقدیر از مادران حاضر در جشن میلاد توسط دخترانشان برگزار شد.

ادهم بیان داشت: همچنین دیدار و عرض تبریک اعضای شورای پایگاه حضرت آسیه (س) با مریم آزمون فرمانده و اعضای شورای حوزه کوثر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن همراه با اهدا شاخه گل به آن ها از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها