خبرهای داغ:

پویش «بوسه بر دستان مادر» در سرخه برگزار شد

با هدف بزرگداشت هفته زن و مقام مادر پویش بوسه بر دستان مادر همراه با برنامه های دیگر به همت بسیجیان در شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۶۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن پویش «بوسه بر دستان مادر» به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت هفته زن و مقام والای مادر پویش «بوسه بر دستان مادر» به همت این پایگاه مقاومت با با همکاری مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) به صورت کشوری برگزار و عکس های بسیاری از سراسر ایران برای ما ارسال و در پایان به پنج نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

او افزود: برگزاری حلقه گروه تبلیغات در کانون انتظار مسجد ولی عصر(عج) همراه با خاطره گویی یکی از نمازگزاران مسجد و برپایی حلقه صالحین قرآنی در مسجد ولی عصر (عج) با استقبال پرشور بسیجیان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در ادامه اضافه کرد: جشن ولادت حضرت زهرا (س) همراه با مولودی خوانی ویژه نوجوانان و جوانان و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دلارام با مداحی عباس پیوندی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برگزار و در پایان شرکت کنندگان در این برنامه مهمان سفره اطعام حضرت زهرا (س) بودند.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار