در راستای بزرگداشت مقام والای زن و روز مادر پویش «همیشه مادرمی» به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۷۱
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن ولادت و بزرگداشت مقام مادر با حضور جمع کثیری از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) همراه با مدیحه سرایی و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عباس پیوندی امام جماعت مسجد امام هادی (ع) در این مسجد برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت روز مادر پویش «همیشه مادرمی» به صورت کشوری با استقبال پرشور عموم مردم در رده های مختلف سنی برگزار شد.

او افزود: تفریح نیم روزه و تمرین اسب سواری  و برگزاری تمرینات ورزشی حلقه شهید ابراهیم هادی پایگاه امام حسین (ع) با حضور بسیجیان از جمله برنامه های جذاب ورزشی در جهت استقبال بسیجیان به ممارست در امر ورزش بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در ادامه اضافه کرد: جشن میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر با سخنرانی آیت الله پیوندی و مداحی نوجوان بسیجی علیرضا ادهم و با حضور جمع کثیری از بسیجیان در مسجد امام هادی (ع) برگزار شد.

امامی بیان داشت: برپایی حلقه شهید ایمانی نسب در مورد خاطرات شهید محمد شیرعلی و شهید مهدوی نژاد از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها