خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از اهدا بسته ملزوات بهداشتی به همت گروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت به پسران دانش آموز مدرسه شهید امامی در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۰۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر جلسه هیئت اندیشه ورز فرهنگی با موضوع برنامه های میلاد حضرت با حضور اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این جلسه ضمن گرامیداشت ولادت دخت نبی اکرم (ص) اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) كامل ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان جهان است كه امروز نیاز است همه امت اسلامی به ویژه زنان ما بیش از پیش در همه امور از زهد، تقوا و عبادت گرفته تا همسرداری، ولایت پذیری و ایثارگری از این بانوی بزرگوار درس بگیرند

او افزود: حضرت فاطمه (س) حلقه وصل نبوت و امامت بوده است و همه ائمه معصومین (ع) بعد از امیرالمؤمنین (ع) از نسل ایشان هستند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه گفت: با هدف بزرگداشت میلاد حضرت و مقام والای مادر و زن هیئت اندیشه ورز فرهنگی در جهت برگزاری برنامه های متنوع و شاد در طول هفته در پایگاه برگزار و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

فیض بیان داشت: همچنین به همین مناسبت و در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه «بسته ملزومات بهداشتی » به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دانش آموزان مدرسه ابتدایی پسرانه شهید امامی به همت گروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت پایگاه اهدا شد.

او در ادامه اضافه کرد: همچنین به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت یک روز تاکسی مسافربری مسیر سمنان _ سرخه به صورت صلواتی مسافرهای خود را به مقصد رساند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها