کمیته اضطراری به منظور انجام برنامه ریزی لازم درخصوص جلوگیری از مشکلات احتمالی در مواجهه با برودت سرما در شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۸۶۳
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، کمیته اضطراری شهرستان سرخه با حضور حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان و مسولین دستگاه های اجرایی شهرستان در دفتر فرماندار به منظور انجام برنامه ریزی لازم درخصوص جلوگیری از مشکلات احتمالی در مواجهه با برودت سرما در شهرستان برگزار شد.

از مهمترین مصوبات این جلسه اضطراری می توان به مواردی چون پیش بینی جهت سوخت دوم برای نانوایی های دوگانه سوز، تعیین اولویت برای 4 واحد نانوایی پخت نان دارای دوگانه سوز و افزایش ساعت کاری در شرایط بحرانی و بازرسی مشترک فرمانداری و دستگاه های ذیربط از نانوایی ها، خصوصاً نانوایی منتخب اشاره کرد.

همچنین پیش بینی جهت تهیه سوخت دوم برای مرغداری و گلخانه های فعال و اولویت دار شهرستان تا 10روز آینده و بازدید مشترک فرمانداری و دستگاه های ذیربط از ادارات و دستگاه های اجرایی مستقر در شهرستان با هدف رصد مصرف سوخت در ایام پیش رو از دیگر مصوبات این جلسه بوده است.

لازم به ذکر است فرماندار شهرستان سرخه در ادامه ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم شهرستان در کاهش و مصرف بهینه، از تمامی مشترکان حوزه انرژی در سطح شهرستان خواست با کاهش دمای تاسیسات حرارتی و خاموش کردن وسایل برقی اضافه در منازل و محل کار خود، مساعدت نمایند تا تمامی هموطنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها