مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: مادران شهدا و بانوان موفق نخبه در لرستان همزمان با روز مادر تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۴۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج لرستان؛ مریم سپهوند اظهارداشت: به مناسبت بزرگداشت هفته زن و مقام مادر، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که این برنامه‌ها در سطح همه حوزه‌ها در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته، تجلیل از بانوان موفق و نخبه و همچنین تجلیل از مادران شهدا است که در همه شهرستان‌های استان از بانوان شاخص موفق طی مراسمی، تجلیل به عمل می‌آورند.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان از برگزاری مسابقات کتابخوانی خبر داد و گفت: این مسابقات در سطح ۲۴ پایگاه طرح محیا(پایگاه‌های تخصصی حجاب و عفاف) برگزار می‌شود.

سپهوند خاطرنشان کرد: اهدای بسته‌های معیشتی به مادران کم برخوردار، اهدای سیسمونی برای مادران بی‌بضاعت، تجلیل از بانوانی که در بهزیستی و یا شیرخوارگاه از کودکان بی‌سرپرست مراقبت می‌کنند از دیگر برنامه‌های این هفته در استان است.

وی بیان کرد: در روز ولادت حضرت فاطمه(س) جشن میلاد در حاشیه شهرها و محله‌های کم برخوردار که ویژه طرح کرامت است برگزار می‌شود، در مجموع هشت عنوان برنامه برای این ایام در نظر گرفته شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان خاطرنشان کرد: بانوان در جامعه اسلامی نقش بسیار ممتاز و ویژه‌ای دارند که همیشه در همه صحنه‌ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده‌اند و نمونه آن دوران دفاع مقدس است که دلاورمردان زیادی در دامان همین مادران پرورش یافته و در میدان نبرد با دشمن جان خود را تقدیم کردند.

ارسال نظرات