سردار معروفی در جمع اساتید بسیج جامعه پزشکی کشور:

قدردانی از دو طرح شهید سلیمانی و شهید دکتر رهنمون/حیات و ممات حاج‌قاسم، مایه برکت و آرامش کشور است

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، از دو طرح ممتاز سازمان بسیج جامعه پزشکی در حوزه بهداشت و درمان، یکی طرح شهید سلیمانی در جهت مدیریت و کنترل بیماری کرونا و دیگری طرح شهید دکتر رهنمون در حوزه خدمات جهادی سلامت محور قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۱۵۰
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در جمع اساتید و اعضای شورای اندیشه‌ورز بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن قدردانی از خدمات جهادی، امیدآفرین و خداپسندانه جامعه پزشکی کشور به ویژه بسیجیان حوزه سلامت، به دو طرح ممتاز سازمان بسیج جامعه پزشکی در حوزه بهداشت و درمان، یکی طرح شهید سلیمانی در جهت مدیریت و کنترل بیماری کرونا و دیگری طرح شهید دکتر رهنمون در حوزه خدمات جهادی سلامت محور اشاره کرد و این دو برنامه را دارای ارزش راهبردی در حوزه جهاد امیدآفرین، جهاد خدمت و جهاد تبیین دانست.

سردار معروفی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان خاطراتی از زندگی شخصی، مدیریت، اخلاق و منش شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: حیات و ممات شهید سلیمانی، مایه برکت و آرامش کشور است. حاج‌قاسم از خدا خواسته بود وقف خدمت به نظام و انقلاب اسلامی شود و لذا دعا می‌کرد که خداوند آنقدر کار و ماموریت به او بدهد که از هرگونه فکر و اندیشه حاشیه‌ای، دور باشد.

وی اضافه کرد: همین روحیه ایثار و مجاهدان ایشان باعث شد، نهایتا به خواسته خود برسند و پاکیزه و عارفانه به دیدار محبوب بشتابند. 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: همین اخلاص در فکر و عمل حاج‌قاسم موجب شده تا میلیون‌ها عاشق پاک‌باخته در سراسر جهان، همواره به یاد او و پیرو مکتب او باشند. 

ب-۲۳۹۱

انتهای  پیام/

ارسال نظرات