خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی تأکید کرد

لزوم حفظ و تقویت خانواده به عنوان یک نهاد مقدس

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اهتمام اسلام به امر خانواده به عنوان یک نهاد مقدس، بر  لزوم حفظ و تقویت این نهاد تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۵۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشنی با عنوان «مادر عصمت» با حضور  آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان، سردار فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن ابن سینا ارشاد اسلامی همدان برگزار شد.

در این مراسم که به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان برگزار شد، مراسم عقد ۶۰ زوج جوان با حضور خانواده‌ها نیز انجام شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با قرائت خطبه عقد برای زوج‌های جوان، با اشاره به اهتمام اسلام به امر خانواده به عنوان یک نهاد مقدس، بر  لزوم حفظ و تقویت این نهاد تاکید کرد.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی بیان کرد: اختلاف سلیقه و عدم تفاهم در بین همه انسان‌ها وجود دارد ولی باید بر این نکته توجه داشت که اگر زوجی بیان می‌کنند که «ما تفاهم نداریم»، « برای یکدیگر ساخته نشده‌ایم»، «همدیگر را درک نمی‌کنیم» و ... حرف‌های بیهوده است چرا که ما انسان هستیم و انسان می‌تواند به هر شخص دیگری انعطاف داشته باشد.

وی با تاکید بر صبر و بردباری در زندگی، عنوان کرد: ما انسان هستیم و با انتخاب‌هایمان با صبر و حوصله‌ها باید به تفاهم برسیم؛ تفاهم را باید بسازیم چرا که تفاهم امر ضروری و قهری نیست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به حقوق و جایگاه زن از دیدگاه اسلام تصریح کرد: زن امانت الهی در دستان مرد است و باید در حفظ و نگهداری از این امانت کوشا و دقت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات