پیام تبریک سردار حیدرنیا به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن

فرمانده سپاه البرز در پیامی سالروزمیلادحضرت فاطمه الزهرا(س) سیده زنان اهل بهشت و روز زن را به تمامی مادران، همسران و زنان این مرز و بوم خصوصاًخانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، تبریک گفت.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۸۱
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(علیه السلام) استان البرز در پیامی سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) سیده زنان اهل بهشت و همچنین بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(رحمه الله علیه) و نیز روز زن را به تمامی مادران، همسران و زنان این مرز و بوم خصوصاً خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، تبریک گفت.

پیام تبریک سردار حیدرنیا  به شرح زیر است:

بیستم جمادی الثانی مصادف با میلاد پربرکت بانوی بانوان جهان با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، در کشور ما به عنوان روز زن نامگذاری شده است.

حضرت فاطمه زهرا (س)، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ ایرانی اسلامی است و وجود مطهراین بانوی بزرگوار سرمنشا رحمت، چشمه جوشان ولایت، واسطه شامخ فیض امامت و جلوه کرامات لایزال الهی در عالم هستی است.

نامگذاری روز میلاد بانوی بی همتا عالم حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز مادر و زن، تقارنی است شایسته و در عین حال تأمل برانگیز، تقارنی که از یک سو ناظر به مقام رفیع مادران و زنان است و در یک نگاه نیز یادآور اهمیت و ضرورت توجه به آموزه های اخلاق و منش فردی و اجتماعی آن بانوی اخلاق و جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی است.

حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان نمونه ترین زن در همه زمینه ها الگوی مناسب و شایسته ای است تا امروزه دختران، زنان و مادران جامعه اسلامی با تأسی از سیره دخت گرامى رسول خدا(ص)، این مهم را سرمشق خود سازند و در رسیدن به کمال معنوی و عصمت فاطمی بکوشند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام خمینی رحمه‌الله علیه ، گرامیداشت روز زن و مقام شامخ مادر ، دوام توفیق و سربلندی قشر شریف مادران و زنان سرافراز ایران اسلامی را تحت تعالیم نورانی و درخشان فاطمی و پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی) از درگاه خداوند کریم و نعیم مسئلت می جویم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار