خبرهای داغ:

اهدای ۳۰ هزار شاخه گل نرگس به بانوان اهوازی

همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) ، ۳۰ هزار شاخه گل نرگس به بانوان اهوازی تقدیم می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۳۸۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز گفت: به‌مناسبت میلاد باسعادت منشأ خیر دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) ۳۰ هزار شاخه گل نرگس به بانوان اهوازی اهدا خواهد شد.

حجت‌الاسلام حمید رعیتی،حضرت فاطمه زهرا (س) را الگویی برای تمام افراد جامعه دانست و ادامه داد: در حدیثی از سوی حضرت صاحب‌الزمان (عج) نقل است که فرمودند: «حضرت فاطمه زهرا الگوی کاملی برای من هستند.» وقتی منجی عالم بشریت حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار می‌دهند،

بی‌شک این بانوی بزرگ الگویی برای تمام مردان و زنان مؤمن به‌شمار می‌آیند؛ لذا ضروری است که در شرایط کنونی جامعه ما نیز با توجه به شخصیت والای بانوی دو عالم، مهارت‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی را از ایشان دریافت کنیم.

رعیتی افزود: یکی از الگو‌های رفتاری که از نیاز‌های امروز جامعه به‌شمار می‌آید و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، نقش حضرت در خانواده و تربیت فرزند و همسرداری ایشان است. جا دارد این روز عزیز را به بهترین شکل ممکن گرامی بداریم و در کنار آن به فضایل اخلاقی بی بی دوعالم نیز توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سالروز میلاد باسعادت بانوی آب و آیینه و آفتاب فرصت مغتنمی برای تکریم و تبیین جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در جامعه اسلامی است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری اهواز اظهار کرد: در همین راستا شهرداری اهواز ۳۰ هزار شاخه گل برای تکریم از بانوان اهوازی تهیه کرده است که در اقصی نقاط شهر اهواز به بانوان محترم تقدیم خواهد شد.

وی گفت : همچنین برنامه‌های متعددی برای جشن میلاد حضرت زهرا (س) در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به نورافشانی در چندین نقطه از شهر، اجرای گروه‌های سرود و فضاسازی شهری اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار