همدان-امام جمعه ملایر بر ضرورت پرورش نیروهای جوان و استفاده از آنها برای پست‌های مدیریتی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۳۶۱۸
|
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
ضرورت پرورش نیروهای جوان و استفاده از آنها برای پست‌های مدیریتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در دیدار اعضای بسیج رسانه و اصحاب رسانه شهرستان ملایر، با بیان اینکه انسان باید آزاد باشد، افزود: حمایت از احزاب اصولگرا یا اصلاح طلب نسبت به اقدامات موثر و مثبتی است که انجام دادند بنابراین ما از اقدامات موثر حمایت می‌کنیم و اصولگرا یا اصلاح طلب در این زمینه فرقی ندارند.

وی با تاکید بر ضرورت پرورش نیروهای جوان و استفاده از آنها برای پست‌های مدیریتی، گفت: من نه اصولگرا و نه اصلاح طلب هستم و زیر پرچم هیچ حزبی نیستم.

* دشمن در دهه چهارم انقلاب، جنگ ترکیبی تمام عیاری را با حدود ۲۰ مؤلفه اجرا کرد

مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر در ادامه با تأکید بر بیان واقعیت‌ها و حقایق برای جامعه به ویژه نسل جوان، مطرح کرد: در صورت اقناع‌سازی، گرایش جوانان به رسانه‌های غربی کاهش می ‌یابد و این نیازمند تلاش بیشتر رسانه‌های داخلی است.

شهرام ذبیحی با بیان اینکه در جنگ رسانه‌ای دشمنان دستاوردهای نظام اسلامی را سیاه نمایی می‌کنند، گفت: وظیفه رسانه‌های داخلی در مقابل این جنگ رسانه‌ای، خنثی سازی است.

وی به جنگ ترکیبی دشمن اشاره و بیان کرد: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی با برنامه‌ریزی جنگ‌های سخت و نیمه‌سخت و سازماندهی گروهک‌های تروریستی بوده است و بعد از جنگ تحمیلی جبهه و تاکتیک و روش خود را عوض کرد و به جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی پرداخت که به نتیجه نرسید.

مسئول بسیج رسانه سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه دشمنان در دهه سوم انقلاب جنگ هوشمند را در دستور کار خود قرار دادند، تصریح کرد: در دهه چهارم، دشمن جنگ ترکیبی تمام عیاری را با حدود ۲۰ مؤلفه اجرا کرد و حملات سایبری، اقدامات فرهنگی، ایجاد اختلافات مذهبی و تجهیز گروهک‌ها را علیه ما طراحی کردند که خیلی از این مولفه‌ها را خبرنگاران و رسانه ها می‌توانند با کار جهادی خنثی‌سازی کنند.

وی ضمن تأکید بر نقد و نظارت توسط رسانه‌ها، گفت: نقد بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها و هر کسی که به نوعی در بدنه حاکمیت نقشی ایفا می‌کند، کار اصحاب رسانه است اما انتظار می‌رود که نقادی منصفانه باشد و اگر جایی کوتاهی و قصوری است، مطالبه‌گری شود، از سوی دیگر اقدامات خوب هم برای مردم بازگو شود.

ذبیحی ترویج یأس و ناامیدی توسط دشمن در جامعه را یکی از مولفه‌های جنگ ترکیبی خواند و افزود: رسانه‌ها در کنار مطالبه‌گری باید واقعیت‌ها را به تصویر بکشند و در جامعه امیدآفرینی داشته باشند.

* اهالی رسانه ملایر در تمام عرصه‌ها پای کار هستند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر نیز اصحاب رسانه این شهرستان را از نجیب‌ترین و پای کارترین رسانه‌ها دانست و گفت: اصحاب رسانه ملایر در دوران بیماری کرونا و در بازرسی‌های میدانی، پای کار بوده و اقدامات موثری انجام دادند.

حجت الاسلام طالب ترکاشوند اصحاب رسانه ملایر را نیروهایی خوب و فهیم خواند و افزود: در حال حاضر اهالی رسانه این شهرستان در تمام عرصه ها از جمله فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها پای کار هستند.

نماینده خانه مطبوعات استان همدان در شهرستان ملایر نیز با بیان اینکه جامعه خبری شهرستان به دور از هر گونه حاشیه، برای انتشار اخبار موثق و دقیق تلاش می کنند، ابرازامیدواری کرد که حضور حجت الاسلام ارزنده منشا خدمات ارزنده و خیر و برکت برای شهرستان باشد و اهالی رسانه از رهنمودهای وی بیش از پیش بهره مند شوند.

سیده معصومه موسوی با بیان اینکه پس از شهر همدان، ملایر نخستین شهری است که نمایندگی خانه مطبوعات دارد، گفت: بین شهرستان های استان همدان، ملایر جزء نخستین شهرهایی است که هر هفته پر توان اخبار نمازجمعه پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات