خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی:

تیم اقتصادی دولت باید قوی‌تر وارد شود

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مجموعه مسئولین کشور در حال تلاش هستند و امیدواریم با مدیریت قوی‌تر مشکلات رفع شود و در این اقدام تیم اقتصادی دولت باید قوی‌تر وارد شود.
کد خبر: ۹۴۸۰۶۶۹
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در آئین تکریم و معارفه امام جمعه فامنین با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: باید شهدا و به ویژه شهدای گمنام را یاد کنیم و آنچه مهم است اینکه هر کس به آن اندازه‌ای که توان دارد مجاهدت کند و جهاد تبیین انجام دهد و نگذاریم ناامیدی در کشور افزایش یابد.

وی افزود:  تک تک ما باید مُبَلِغ اسلام باشیم و بدانیم این مملکت دشمن دارد و ۴۰ سال تمام برنامه‌ریزی برای این ملت انجام داده است و نمی‌خواهد ببیند قدرتی در دنیا در مقابل او ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ادامه داد: مستکبرین غربی تنها با ایران مشکل ندارند با چین و روسیه هم مشکل دارند زیرا بنای آنها این است که کشورهای دیگر قوی نشوند تا به آنها لطمه ای وارد نشود.

وی با بیان اینکه وظیفه امروز ما دفاع از کشور و دین این است و جهاد تبیین ما صحبت با نسل جوان است، خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد و انتظار ما از دولت این است که نگذارد معیشت مردم را یک عده افراد رانت‌خوار به خطر بیندازند.

شعبانی موثقی اظهار کرد: حجت‌الاسلام مصباح در جلسات مختلف مطالبه‌گری بسیار دلسوزانه داشت و همیشه دغدغه او مشکلات مردم فامنین بود.

وی تصریح کرد: دغدغه ائمه جمعه و روحانیت استان حل مشکلات مردم است و ما زبان تند و تیز شما هستیم و با منافع مردم معامله نمی‌کنیم.

امام جمعه همدان یادآور شد: مجموعه مسئولین کشور در حال تلاش هستند و امیدواریم با مدیریت قوی‌تر مشکلات رفع شود و در این اقدام تیم اقتصادی دولت باید قوی‌تر وارد شود.

وی با اشاره به سالروز رحلت عالم بزرگوار آیت الله مصباح گفت: ایشان بسیار متواضع بود و تواضع عجیبی داشتند و آثار ایشان قابل استفاده مردم و جوانان است و توصیه می‌کنم از منابع ایشان استفاده کنید.

حجت الاسلام غفاری امام جمعه جدید قهاوند نیز در این آیین گفت: برنامه‌های بنده مسئله محور بوده و همه ما باید نقش خود را در قرارگاه نماز جمعه ایفا کنیم و جنگ ترکیبی دشمن را خنثی کنیم.

در این آئین از خدمات حجت الاسلام مصباح قدردانی و حجت الاسلام غفاری به عنوان امام جمعه فامنین معرفی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات