مسئول هنری سینمایی دفاع مقدس ایلام ؛
سرهنگ «امیدی‌زاده» گفت: دفاع مقدس که از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین‌مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۳۶۲۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
ماندگار‌ترین حماسه ملت ایران دفاع مقدس  است


به گزارش خبرگزاری بسیج، دفاع مقدس ماندگار‌ترین حماسه ملت ایرانسرهنگ «عبدالنبی امیدی‌زاده» مسئول هنری و سینمایی دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام امروز (جمعه) در حاشیه مراسم چهل و دومین سالگرد فتح میمک در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام اظهار داشت: دفاع مقدس که از ماندگارترین حماسه‌های ملت دین مدار، فهیم، بصیر و انقلابی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس دارای پیامد‌ها و دستاورد‌های ارزشمند و عظیمی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی، امنیت و… بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: گسترش و تعمیق فرهنگ دفاع مقدس و نهادینه کردن ترویج این فرهنگ متعالی تضمین کننده استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی و هویت ملی است که نیازمند توجه متولیان این امر است.

وی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس، باعث به وجود آمدن و نهادینه شدن مفاهیم ارزشمندی در تاریخ معاصر ایران اسلامی شده است که برای حفظ این ارزش‌ها باید به بایسته‌ها و راهبرد‌هایی توجه کرد، در این راستا می‌توان گفت که بر علما، نخبگان و صاحبنظران است تا با بررسی، شناخت، تبیین و تشریح و … این مفاهیم ارزشی، جهت حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل‌های آینده، با جدیت در برنامه‌ریزی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور تمام توان خویش را به کار گیرند.

ارسال نظرات