معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: با توجه به بارش سنگین برف در سطح شهر و ایجاد اختلال در تردد مردم، ۳۵ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس شهروندان را جابجا می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۳۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

عرفان فتحی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۰ دستگاه مینی‌بوس برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته شد که از ساعت هفت صبح امروز در سطح شهر در راستای جابجایی شهروندان در حال تردد هستند.

وی افزود: شهروندان از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند تا ماشین‌آلات برف‌روبی بتوانند هرچه سریع‌تر نسبت به پاکسازی معابر اصلی اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج در ادامه با اشاره به فعالیت۳۰۰ نیرو و ۱۱۵ دستگاه ماشین‌آلات در ستاد برف‌روبی سنندج، گفت: همزمان با آغاز بارش برف از ظهر روز شنبه، شهرداری سنندج تمام توان و تجهیزات مجموعه را برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان در قالب ستاد برفروبی پای کار آورده است.

فتحی یادآور شد: با توجه به حجم بالای برف در شب گذشته ماشین‌آلات شهرداری در تمام نقاط سطح شهر فعال و در حال برف‌روبی معابر اصلی سطح شهر سنندج است.

وی ادامه داد: میادین اصلی و برف‌روبی معابری که منتهی به مراکز خدمات اضطراری مانند بیمارستان، فوریت‌های پزشکی و آتش‌نشانی است در اولویت ستاد برفروبی شهرداری سنندج قرار دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: روز گذشته و قبل از بارش‌ها ۱۶ هزار بسته شن و ماسه برای استفاده مردم در نقاط مختلف شهر تعبیه شد.

فتحی گفت: در مجموع ۱۳۸ مخزن نمک و ماسه برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان، در نقاط مستعد خطر در سطح شهر تعبیه شده است، ضمن اینکه میادین اصلی شهر چندین مرتبه برف‌روبی شده و بعد از اتمام کامل میادین اصلی، اولویت بعدی ستاد برف‌روبی شهرداری سنندج معابر مستعد خطر و دارای شیب زیاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات