خبرهای داغ:
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: تفاهم نامه‌ اجرای ۹ پروژه مدرسه سازی در شهرستان ماهشهر با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال، بین این اداره کل و شورای سیاست گذاری راهبردی بندر ماهشهر منعقد شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۹۷
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

محمد سعیدی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تقدیر از همکاری خیران در ساخت مدرسه در خوزستان بیان کرد: این تفاهم نامه در راستای اجرای مسوولیت های اجتماعی شرکت های پتروشیمی مستقر در بندر امام خمینی(ره) و بین فرماندار ماهشهر، رییس شورای سیاستگذاری بندر ماهشهر و شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی به نیابت از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه بندر ماهشهر و اداره کل نوسازی مدارس خوزستان به عنوان مجری احداث پروژه ها منعقد شد.

وی گفت: این ۹ پروژه شامل احداث دبیرستان ۱۲ کلاسه فاز چهار بندر امام خمینی(ره)، تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه دخترانه مارون فاز چهار بندر امام خمینی(ره)، تکمیل مدرسه هشت کلاسه دستغیب ماهشهر، تعمیر و تجهیز سالن آمفی تئاتر آموزش و پرورش، تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه ناحیه صنعتی ماهشهر، تکمیل هنرستان کارو دانش دخترانه چمران ماهشهر، تکمیل مدرسه ۱۰ کلاسه دخترانه مسکن مهر در فاز ۶ ماهشهر، تکمیل هنرستان ۹ کلاسه کار دانش پسرانه شهرک طالقانی ماهشهر و تکمیل مدرسه ۶ کلاسه لاله ۱۹ شهرک مدنی ماهشهر است.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان ادامه داد: شرکت های پتروشیمی مستقر در ماهشهر در پروژه های مدرسه سازی با این اداره کل همکاری و مساعدت داشته اند و مدارس جدیدی در این شهرستان ساخته شده است.

وی گفت: از تمامی خیران مدرسه ساز که همواره پای کار بوده‌اند و شرکت ها و سازمان های فعال در خوزستان دعوت می کنیم که در امر مهم مدرسه سازی و ایجاد فضای مناسب برای دانش آموزان این استان در جهت تحصیل و آموزش نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

وی ادامه داد: هر چه دانش آموزان این استان شرایط مناسبی را برای ادامه تحصیل داشته باشند جوانانی عالم و با آینده‌ای روشن را برای این سرزمین پرورش خواهیم داد.

استان خوزستان در سه سال گذشته با ساخت بیش از سه هزار کلاس درس به یکی از قطب های مدرسه سازی در کشور تبدیل شده است.

در ۲ سال گذشته خیران مدرسه ساز خوزستان رتبه نخست مدرسه سازی در کشور را کسب کرده‌اند.

ماهشهر در جنوب خوزستان واقع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها