خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد
همدان-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: بیش از ۴۰ برنامه متنوع و شاد به مناسبت ولادت با سعادت یاس نبی در سطح  پایگاه‌های مقاومت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۰۷۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

فاطمه کتابی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک هفته زن و بزرگداشت مقام مادر اظهار کرد: امسال به همت فرمانداری، ستاد ویژه بزرگداشت هفته زن و مقام مادر شهرستان بهار تشکیل و تحت عنوان جشنواره «بانوی بهاری، دختران قاسم سلیمانی»، برنامه‌های فرهنگی متنوع و شاد برگزار شد، علاوه بر برنامه‌های متنوع در سطح پایگاه‌ها در سطح شهرستان شاهد برنامه‌های اثرگذار هستیم.

وی با تاکید بر بزرگی و قداست حضرت فاطمه زهرا (س) بانوی والامقام که مهم‌ترین مظهر فضیلت و فخر زنان عالم و الگوی تمام زنان عالم به عنوان اولین معلمان خانواده است، گفت: با هدف احیای مقام زن در جامعه بیش از ۴۰ برنامه متنوع و شاد به مناسبت ولادت با سعادت یاس نبی در سطح  پایگاه‌های مقاومت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: با هدف ترویج و تبیین عفت و حیا در جامعه و درک سیاسی زن از حجاب و بالا رفتن ارزش اجتماعی و احترام زن، نشست های روشنگری و بصیرتی، پاسخگویی به شبهات و برنامه «بانوی بهاری» ویژه اصناف و آرایشگران بانو، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، توزیع بروشور و بسته‌های فرهنگی، مراسم جشن تکلیف برای دختران ۹ ساله و اردوهای فرهنگی تفریحی در سطح شهرستان در هفته زن برگزار شد.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و نشست‌های تخصصی و عمومی و محافل، گردهمایی بانوان در حوزه‌های مختلف با محوریت جوانی جمعیت، الگوی سوم زن مسلمان ایرانی، برپایی مسابقات ورزشی، هنری، فرهنگی، عصر شعر بانوان در سطح شهرستان  از جمله برنامه‌های اجرایی بود.

کتابی اصل تصریح کرد: در راستای تشویق دختران جوان به ازدواج آسان، مراسم جشن ازدواج آسان با حضور زوج‌های جوان همزمان با جشن سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) برگزار شد، همچنین برای  حمایت از زوج‌های جوان بی‌بضاعت اهدای کمک جهیزیه و توزیع سبد معیشتی به نیازمندان به همت خیرین بسیجی انجام شد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بانوان شهرستان بهار، دیدار و تجلیل از مادران و همسران شهدای شهرستان بهار از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته بود که به همت گروه‌های جهادی پایگاه از مقاومت بسیج در سطح شهرستان بهار اجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات