خبرهای داغ:

دیدار از خانواده های شهدای گردان حضرت زهرا(سلام الله علیها) به مناسبت روز مادر

به مناسبت ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و روز مادر، برنامه دیدار از خانواده شهدای گردان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با حضور رزمندگان این گردان در منزل مادران شهدا انجام شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۲۲
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبر گزاری بسیج به نقل از روابط عمومی تبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و روز مادر، برنامه دیدار از خانواده شهدای گردان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با حضور رزمندگان این گردان در منزل مادران شهدا انجام شد.

فرمانده گردان حضرت زهرا(سلام الله علیها) با اعلام این خبر گفت:رهبری در بیانات خود در مورد خانواده های شهدا فرمودند: در میان شما جمع خانواده‌ های معظم و مکرم شهیدان عزیز، برای صاحبان بینش، عطر شهادت و روح فداکاری و مجاهدت، متصاعد و محسوس است، بازماندگان شهدای عزیزمان و بیش از همه، مادر و پدر و همسر و فرزندان شهیدان  ، در شأن و ارزش الهی، بلافاصله پشت سر شهیدان عالی‌ قدر قرار دارند.

این فرمانده گردان در ادامه گفت: به مناسبت میلاد سراسر نور وعصاره خلقت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و عرض تبریک هفته مادر رزمندگان گردان گردان حضرت زهرا(سلام الله علیها) لشکر14امام حسین(علیه السلام) از تعدادی از خانواده های معزز شهدای  دفاع مقدس این گردان دیدار نمودند.

این فرمانده افزود: خانواده های شهدایی که از آنها بازدید کردیم عبارت بودند از: 1. خانواده شهید امیرحسین امینی نژاد از شهدای گردان حضرت زهرا( سلام الله علیها) که در فاو سال 13۶۷به فیض شهادت نائل آمد.

  1. خانواده و مادر شهیدان محمدرضا و علیرضا صادقیان از شهدای گردان حضرت زهرا( سلام الله علیها)، محمدرضا صادقیان ( محل شهادت فاو)، علیرضا صادقیان ( محل شهادت عملیات کربلای۵ شلمچه)

این فرمانده در پایان گفت: شهدا از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردار بودند و برای دفاع از ولایت، انقلاب اسلامی و دفاع از وطن و ناموس از جان خود گذشتند تا این ارزشها حفظ شوند و به حق همه مردم مدیون خون شهدا هستند، همگان به شهدا و خانواده معظم شهدا که این چنین جوانانی را تربیت کردند افتخار می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار