مسئول گروه جهادی محبان المهدی (عجل ):

سختی ها و مشکلات همانند ضربه های محکمی است که به الماس می‌خورد تا به او شکل و ارزش بالایی دهد

مسئول خواهران سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان به همراه مدیر کانون ناحیه زاهدان از مسئول گروه جهادی محبان المهدی (عجل ) به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س )و هفته گرامیداشت مقام والای زن و مادر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۸۴۲۹۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سمیه حاجی زاده، مسئول گروه جهادی محبان المهدی (عجل ) سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان وبلوچستان گفت: هریک از انسانها در زندگی خود انتخاب هایی دارد که برخی از آنها سبب پیشرفت، برخی هم سبب تنزل می شود و برخی هم انتخاب های لغوی دارند که هیچ تاثیری ندارد.


وی با اشاره به این مطلب که زندگی انسان‌ها یک پیوند عمیقی با انتخاب ها دارد، افزود: برخی از افراد را می‌بینیم که انتخاب آنها، خداوند بوده و مسیر الهی را در پیش گرفتند(مانند حضرت زهرا «سلام الله علیها» نمونه ای از معصومین و شهید حاج قاسم سلیمانی، الگویی از بین پیروان اسلام.) برای فردی که انتخابش خدایی باشد، سختی ها و مشکلات همانند ضربه های محکمی است که به الماس می‌خورد تا به او شکل و ارزش بالایی دهد. اما گروهی دیگر که انتخاب آنها فقط مادی و دنیا پرستی است، از نوسانات بازار، بالا و پایین شدن قیمت طلا و سکه و.. دائما در حال استرس و اضطراب هستند و با وجود داشتن سرمایه، احساس لذتی از زندگی نمی‌کنند.

سمیه حاجی زاده با اشاره به نتایج فعالیتهای خیرخواهانه گروههای جهادی، تصریح کرد: خداوند، یک دفتر و یک مداد به هر یک از انسانها داده و گفته است این دفتر را پر کنید؛ برخی افراد هستند که دفتر را خط خطی می‌کنند و برگه ها را پاره می‌کنند همانند کارهایی که بچه ها انجام می دهند،گروهی دیگر هستند که در این دفتر، مطالب زیبا و علمی می‌نویسند و در دفتر خود لحظات شیرین و آثار هنری ثبت می کنند.

این مسئول جهادی اذعان داشت: درست است که خداوند دفتر و مداد داده که حتما باید پُر می کردیم، اما نحوه تکمیل کردن دفتر در اختیار خودمان بوده که چه انتخابی داشته باشیم. حواسمان به اطرافمان باشد که چه انتخاب هایی داریم، چون سعادت و شقاوت ما به انتخاب های ما بستگی دارد.

حاجی زاده اذعان داشت: جهاد حضرت زهرا سلام علیهادر میدانهای مختلف، یک جهاد نمونه است. در دفاع از اسلام؛ در دفاع از امامت و ولایت؛ در حمایت از پیغمبر؛ در نگهداری بزرگترین سردار اسلام، یعنی امیرالمؤمنین که همسر او است.

وی با اشاره به روایات وخصائص وجودی حضرت زهرا (س) که دائما در دعاها و در اندیشه امت رسول الله(ص ) بود و تاثیر آن در فعالیتهای گروه جهادی ،گفت : به عنوان یک خانم و محب حضرت زهرا(س ) همین بس که الگو زندگی خودرا چه در زندگی شخصی چه در گروه جهادی،خانم حضرت زهرا سلام الله قرار دادیم وبا بستن سر بند یا زهرا (س) همیشه در کار و زندگی موفق و موفق تر بوده وهستیم چرا که نام حضرت همیشه باعث برکت ورزق وروزی در تمام مراحل زندگی مان شده است.

ارسال نظرات