جشن میلاد کوثر در شهرستان هیرمند برگزار شد

هم زمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام (ص )و امام راحل (ره )، از بانوان موفق شاغل در دستگاه‌های اجرائی، شهرستان هیرمند، تقدیر شد
کد خبر: ۹۴۸۴۳۵۰
|
۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، همزمان با فرخنده زاد روز حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، و ولادت باسعادت حضرت امام خمینی(ره)، مراسم جشن میلاد کوثر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام‌جمعه شهرستان هیرمند برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد راشکی، امام‌جمعه شهرستان هيرمند، در این مراسم ضمن تبریک ولادت یگانه دخت پیامبر عظیم‌الشأن(ص) و هفته زن، و همچنین سالروز ولادت حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به مناقب و فضائل حضرت زهرا(س)، گفت: زندگی حضرت زهرا(س)، در حقیقت، دائرةالمعارف و راهگشای بسیاری از مشکلات روزمره زنان فرهیخته در تمام دوران‌هاست.

وی در ادامه افزود: این بانوی مکرم جهان آفرینش، علیرغم زندگی کوتاه خود بسیاری از آموزه‌های اسلامی، از جمله تربیت فرزند، همسرداری، و برخورد با زيردستان را در جامعه اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

در این مراسم، از معاونت فرماندار مهندس زیبنده، مهندس عَلَم بخشدار بخش مرکزی، طاهره محمد حسنی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی و تنی چند از بانوان موفق شاغل در دستگاه‌های اجرائی، به دلیل تلاش‌های مجدانه آنان در انجام مسئولیت‌های محوله و پیشبرد اهداف طراحی شده تقدیر شد.

گفتنی است ؛ در این مراسم گروه سرود نجم ثاقب، به مناسبت سالروز فرار شاه خائن در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ به اجرای پرداخت، و یاد و خاطره دوران حکومت ستم شاهی را در اذهان تداعی کرد.

ارسال نظرات