سرهنگ ابرقویی باهمراهی عزیزی مسؤل معاونت اجتماعی ناحیه از شش نفر رئیس و نمایندگان صندوق‌های قرض‌الحسنه ابرکوه تقدیر و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۸۴۴۲۱
|
۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، طی جلسه‌ای که در دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ابرکوه برگزارشده بود، سرهنگ ابرقویی باهمراهی عزیزی مسؤل معاونت اجتماعی ناحیه از شش نفر رئیس و نمایندگان صندوق‌های قرض‌الحسنه ابرکوه تقدیر و تجلیل کردند.
در این نشست که حجت‌الاسلام گلچهره مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، حاضرین را همراهی کرد، از صندوق‌هایی که بیشترین آمار پرداخت تسهیلات کرونایی به متقاضیان را در زمان کرونا داشتند، تجلیل شد.
گفتنی است در زمان کرونا جلساتی با مسئولان صندوق‌ها و موسسات جهت همکاری و مشارکت بیشتر در این حوزه صورت گرفت که باتوجه به بررسی‌های انجام شده ومیزان رضایتمندی متقاضیان، مدیرانی که نام آن‌ها در زیر مطرح شده است بیشترین آمار پرداخت تسهیلات را در زمینه کرونا داشتند.
شیخی از صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل (ع) دربقلعه، حسن‌زاده از صندوق احسان گل‌کاران، عزیزی از صندوق مهدی موعود (عج) خیابان شهید صدوقی، رضایی‌نژاد از صندوق غدیر نبادان، احمدی‌پور از صندوق کوثر صفائیه، پوراکبری از صندوق پیامبر اعظم (ص) جهانستان، حقدوست از صندوق حضرت ابوالفضل (ع) مهرآباد، بااهدا لوح سپاس وهدایایی، تجلیل شدند.
در ادامه این جلسه درخصوص جشن ازدواج زوج‌های سال ۱۴۰۱، آموزش ومشاوره برای زوج‌های جوان، رفع مشکلات و موانع ازدواج و راهکار‌های کاهش طلاق درحوزه مسائل مالی، نظرات وپیشنهاداتی مورد بحث قرار گرفت، که درگزارشات بعدی منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات