خبرهای داغ:

تجلیل نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی از گروه‌های نمایشی

شاهرود_ نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی از گرو‌های نمایشی که به جشنواره تئاتر منطقه‌ای و بین المللی فجر راه یافته تجلیل و به وعده پاداش یک میلیارد و ششصد میلیون ریالی خود عمل کرد.
کد خبر: ۹۴۸۴۷۵۶
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

تجلیل نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی از گروه‌های نمایشیبه گزارش خبرگزاری بسیج، علی اصغر خانی طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و پنج گروه نمایشی شهرستان شاهرود در دفتر نماینده مردم وعده خود را جامع عمل پوشاند.
اوبا اشاره به پیشرفت‌های تکنولوژی، صنعت و خستگی روح انسان‌ها گفت: هنر، غذای روح بشر است و در این برهه زمانی باید بیشتر از پیش، از نمود آثار و کارکرد هنرمندان برای رفع خستگی‌های روحی و ایجاد نشاط روانی در جامعه بهره ببریم.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی با ابراز خرسندی راهیابی نمایش «نقطه صفر مرزی» از شاهرود به جشنواره بین المللی تئاتر فجر افزود: شرق استان سمنان استعداد‌های بالقوه و ذاتی وجود دارد از جمله سیدداود میرباقری که متولیان فرهنگ و هنر استان توجه بیشتری داشته باشند.
خانی تصریح کرد: آنچه مد نظر است رشد کیفی این فضا‌های فرهنگی و هنری است و باید بیشتر بفکر ارتقا و آماده سازی جهت استفاده هنرمندان از فضای فرهنگی و هنری شهرستان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها