استاندار سمنان در جمع مردم سرخه حضور یافت

استاندار سمنان همراه با روسای دستگاه های اداری شهرستان سرخه جهت رسیدگی به مشکلات مردم در میان مردم حاضر شد.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۸۰
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، محمدرضا هاشمی استاندار استان سمنان به صورت چهره به چهره با مردم شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با حضور کلیه مسئولان دستگاه های اداری شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه در حسینیه شهدا (مصلی نماز جمعه) برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اشرف اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده از سوی استاندار سمنان وهمراهی مردم شاهد صرفه جویی ۵۰ درصدی در مصرف گاز استان هستیم.

او با اشاره به اینکه استاندار سمنان به عنوان استاندار شاخص در حوزه کتاب و کتابخوانی معرفی شده است که نشانگر اهتمام او به این امر ارزشمند است، افزود: خوشبختانه با حمایت و مدیریت استاندار سمنان، استان ما در احیاء واحدهای راکد، رتبه خوبی را در سطح کشور کسب کرده است.

امام جمعه شهرستان سرخه با بیان اینکه هر چه کار و وظیفه سنگین تر می شود، استمداد ما از خداوند نیز باید افزایش یابد، گفت: میز خدمت به همت استاندار سمنان و همراهی مدیران کل ستادی و اجرایی استان به انجام می رسد که از این اقدام ارزشمند قدردانی و تشکر می کنم.

اشرف در خاتمه بیان داشت: بر این عقیده و باوریم که برای استاندار سمنان هیچ شهری ارجحیت بر شهر دیگر ندارد و عدالت محوری سر لوحه کار او است.

همچنین در ادامه استاندار سمنان با اشاره به اینکه اقدام نابخردانه اخیر پارلمان اروپا، در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران را محکوم می کنیم، اظهار کرد: سپاه پاسداران متولد انقلاب و متعلق به همه ملت های آزاده است و ما قدردان تلاش و اقدامات ارزشمند این نهاد انقلابی هستیم.

او با بیان اینکه سیاست دولت آیت الله رئیسی، مردمی، جهادی و در کنار مردم بودن است، افزود: امروز وقت و زمان دولتمردان آیت الله رئیسی متعلق به تمام مردم است. خوشبختانه ۸۳ درصد از مصوبات سفرهای شهرستانی، استاندار و مدیران کل استان اجرایی شده و طی ۱۵ ماهه گذشته، اتفاقات بسیار خوبی در سطح استان رخ داده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه از همه ائمه جمعه استان و به ویژه حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده مقام معظم رهبری در استان به صورت ویژه تقدیر و تشکر می کنم، گفت: از مجموع ۱۴۸ واحد صد درصد تعطیل استان، خوشبختانه تا کنون بیش از ۷۰ واحد راه اندازی و حدود ۱۷۰۰ نفر مجددا جذب به کار شدند. از محل سفر رئیس جمهور به استان، تا کنون به بیش از ۱۰۰۰۰ نفر تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

هاشمی بیان داشت: از محل طرح ملی جهش تولید مسکن در سطح استان سمنان بیش از ۶۰۰۰۰ واحد مسکونی جدید ایجاد خواهد شد. از تعداد ۷۰۰ نفر ثبت نام کننده در سامانه جهش مسکن ملی در شهرستان سرخه تعداد ۲۹۱ نفر واجد شرایط بوده که تاکنون به ۶۳ نفر زمین واگذار شده است. تاکید آیت الله رئیسی، پرداخت یک درصد حق معادن به روستاهای مجاور همان معادن است که بر این اساس با وجود ۹۰ نوع کانی و ۴۰ واحد معدنی در شهرستان سرخه، به زودی یک درصد حق معادن واریز خواهد شد.

او در ادامه اضافه کرد: ۱۱میلیارد تومان از محل خسارات ناشی از آلایندگی شرکت های تولیدی و صنعتی به حساب شهرداری سرخه واریز شده است. در گام اول همه ما وظیفه داریم  تا از سلامت مردم استان مراقبت نماییم. اولویت بکارگیری نیروی کارگری در واحدهای صنعتی باید نیروی کار همان شهرستان باشد و شخصا هیچ تعصبی نسبت به هیچ یک از نقاط جغرافیایی استان ندارم.

استاندار سمنان در خاتمه گفت: موضوعات و دغدغه های مطرح شده از سوی امام جمعه سرخه به صورت جدی پیگیری خواهد شد. بحمدلله در استان سمنان با محوریت حجت الاسلام و المسلمین مطیعی و همکاری تمامی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان، شاهد وحدت و انسجام هستیم.

گفتنی است در ادامه این برنامه استاندار سمنان از محل پیشنهادی ایجاد بازارچه صنایع دستی شهرستان سرخه واقع در پلیس راه بازدید و دستور لازم جهت موافقت با طرح این بازارچه را صادر کرد.

همچنین او از منطقه پیشنهادی فرماندار سرخه جهت الحاق به محدوده شهری سرخه به منظور ایجاد مراکز تجاری و مسکونی بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار