خبرهای داغ:
همدان- فرماندار فامنین گفت: شهید سلیمانی الگوی دست یافتنی برای همه است و وقتی راه و روش این شهید، مکتب برای جامعه و کشور می‌شود، باید از این مکتب توشه‌ای برداریم.
کد خبر: ۹۴۸۵۰۳۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی شاخص در اولین نشست با کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های فامنین بر  الگوبرداری کارکنان از نحوه فعالیت و روحیات شهید سلیمانی در خدمت به مردم تاکید و اظهار کرد: شهید سلیمانی الگوی دست یافتنی برای همه است و وقتی راه و روش این شهید، مکتب برای جامعه و کشور می‌شود، باید از این مکتب توشه‌ای برداریم.

وی افزود: ضروری است از ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالفعل و بالقوه در پیشبرد اهداف دولت در شهرستان استفاده کرد و در این راه اقدام جهادی انتظاری است که رئیس جمهور از بدنه دولت دارد و  روحیه جهادی در کار و فعالیت‌ها لازم است، تقویت شود.

فرماندار فامنین گفت: اتحادیه اروپا در حرکتی ناجوانمردانه با تحریم سپاه، تمام مردم ایران را تحریم کرده است زیرا تمام مردم ایران در هر حوزه‌ای که فعال هستند، پاسدار انقلاب اسلامی هستند و لباس سبز و مقدس سپاه تنها یکی از شاخص‌های پاسداری از انقلاب است.

وی افزود: دشمن تمام توان خود را برای ناامید کردن مردم گذاشته است و باید این ناامیدی را با فعالیت شبانه روزی از بین ببریم.

حسینی شاخص با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های ایشان به کارگزاران تصریح کرد: عمل به سه توصیه رهبر معظم انقلاب، داشتن  پرهیز از انجام کارهای سطحی، انجام کارها و ارائه خدمات باکیفیت و ابتکار عمل در کارها در کنار داشتن روحیه جهادی و انقلابی  از تمامی مدیران و کارکنان شهرستان مورد انتظار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات