خبرهای داغ:

تروریست خواندن سپاه پاسداران نشان ناتوانی دشمن است

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: امروز دشمن دستش از همه امکانات مادی و معنوی در منطقه کوتاه شده و همه این ها را از چشم جمهوری و انقلاب و اسلامی و سپاه پاسداران می بیند.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۲۰
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در پی اقدام خصمانه و غیر متعارف اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، مردم شریف و شهیدپرور شهرستان سرخه در جهت محکومیت اقدام اتحادیه اروپا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه، جمعی از مسئولان و عموم مردم شهیدپرور شهرستان سرخه اجتماع کردند.

سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ضمن تقدیر از حضور پرشکوه مردم در سپاه اظهار کرد: ما در سپاه سعی می کنیم همیشه رفتار و گفتار ما براساس شاخص هایی باشد که آن شاخص ها برای همه ما ارزشمند است.

او با اشاره به اینکه امام راحل عظیم الشان فرمودند: اگر جایی دشمن از شما تعریف کرد بدانید که دارید مسیر را اشتباه می روید، گفت: این را بدانید که اگر امثال اتحادیه اروپا و بزرگ تر از آن ما را آنچه را که به واقع لیاقت خودشان است به عنوان تروریست به ما نسبت می دهند، ما خوشحالیم از این عنوانی که از سمت دشمن به ما وارد شده است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: خواهران و برادران دشمنی که سال ها در جهت چپاول و غارت اموال منطقه برنامه ریزی کرده است اکنون دستش از همه امکانات مادی و معنوی در منطقه کوتاه شده و همه این ها را از چشم جمهوری و انقلاب و اسلامی و سپاه پاسداران می بیند.

ادهم با بیان اینکه امروز به لطف ایستادگی سبزپوشان ولایت در جبهه مقاومت شاهد وضعیت استکبار و کوتاه شدن دست او از کشورهای مختلف و ان شاءالله در آینده نزدیک از کل جغرافیای مقاومت خواهید بود، بیان داشت: چون دشمن در عرصه نظامی کاری از دستشان برنمی آید، سعی می کنند در عرصه سیاسی و فرهنگی اقداماتی را انجام دهند و یا به نوعی خروج خود از منطقه را با تاخیر بیندازند.

او تصریح کرد: قطعا بدانید این اتفاقی است که رقم خواهد خورد به جهت اعتقادی که در دل تک تک من و شما هست، برای زمینه سازی ظهور حجت خدا باید این اتفاقات بیفتد و خواهد افتاد. هدف انقلاب و جمهوری اسلامی زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است. الحمدالله به برکت رهبری های امام المسلمین مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدای عزیز این هدف به ثمر نشسته و ان شاءالله در کل جغرافیای مقاومت اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: کار مهمی که امروز همه ما باید انجام دهیم، عمل به فرمان مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین است که بسیار بر این مهم تاکید دارند. تا بتوانیم دشمن را در این جنگ ترکیبی و شناختی شکست دهیم.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار