معاون آموزش ابتدایی چهارمحال و بختیاری خبرداد:

درخشش برگزیدگان بام ایران در جشنواره«عهدکودکان دبستانی با حاج قاسم»

دانش آموزان منتخب استان چهارمحال و بختیاری در اختتامیه جشنواره "عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم" در شهر کرمان حضور یافتند.
کد خبر: ۹۴۸۵۱۲۲
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان گفت: با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی اسطوره‌ی مقاومت و فرمانده شجاع و دلیر سپاه اسلام، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و در عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب که فرمودند حاج قاسم یک مکتب زنده و همیشه پویاست، آموزش‌وپرورش موظف به انتقال مبانی و ارزش‌های این مکتب به فرزندان ایران اسلامی است.

پژمان خلفیان افزود: در همین راستا جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم  برای دانش‌آموزان دوره‌ی ابتدایی استان برگزار گردید که دانش آموزان ابتدایی با ارسال دلنوشته‌ها، روایت‌ها، تصور خود از حاج قاسم و سایر موارد مشابه در قالب فایل صوتی در این جشنواره شرکت کردند.

وی اضافه کرد: با همکاری خوب آموزگاران و مدیران مدارس ابتدایی بیش از 1160 اثر از دانش‌آموزان در مدارس دریافت و مورد ارزیابی قرار گرفت که آثار منتخب به تفکیک پایه پس از داوری در مدرسه به منطقه ارسال گردید و در سطح منطقه نیز آثار مورد داوری قرار گرفت و از هر پایه یک اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد و در مجموع 119 اثر منتخب و برتر به مرحله ی استانی راه یافت.

خلفیان افزود: در استان چهارمحال و بختیاری ، 119 اثر  دریافت شده مورد ارزیابی قرار گرفت و از میان آن ها 8 اثر انتخاب و به مرحله‌ی کشوری ارسال گردید.

وی ادامه داد: در مرحله ی کشوری نیز 3 اثر منتخب از دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری  به اختتامیه جشنواره کشوری راه پیدا کرد.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان خاطر نشان کرد:  اختتامیه جشنواره کشوری عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم در تاریخ 22 دیماه در شهر کرمان و در جوار تربت پاک حاج قاسم برگزار گردید که در این مراسم معنوی دو نفر از دانش آموزان منتخب استان بهمراه اولیا و مسئولان استانی حضور داشتند.

ارسال نظرات