خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:

استفاده مردمی، مهمترین رویکرد بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر است

همدان-معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار همدان بابیان اینکه استفاده مردمی، مهمترین رویکرد بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر است، گفت: باید همه برنامه‌ها به سمت جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی هدایت شود.
کد خبر: ۹۴۸۵۳۲۹
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا در نشست‌ اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان، نقش پررنگی در تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی دارند.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی زمینه‌های بازدید دانش‌آموزان از پروژه‌های شاخص را که قرار است در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری برسند فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: بازدید از پروژه‌های بهره‌برداری شده برای دانش‌آموزان به عنوان یک اردوی درون استانی محسوب و موجب آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه یک هزار پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر در استان همدان بهره‌برداری می‌شود، بیان کرد: تنوع پروژه‌ها در سطح استان زیاد است و در سراسر استان این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

رضانیا با اشاره به اینکه استفاده مردمی، مهمترین رویکرد بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر است، افزود: رویکرد مردمی، شور و نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر باید رعایت و همه برنامه‌ها به سمت جهاد تبیین و دستاوردهای انقلاب اسلامی هدایت شود.

وی با اشاره به اینکه از فضای رسانه‌ای و امپراتوری رسانه که دست دشمنان است خیلی عقب هستیم، تاکید کرد: باید از همین ظرفیتی که در اختیارمان هست و با استفاده از هر روشی، دانش‌آموزان را در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سهیم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: اگر نیاز است باید حجم آموزش‌ها را کاهش دهیم و بگذاریم لذت این جشن در کام دانش آموزان ماندگار شود.

وی گفت: کیفیت و اثرگذاری برنامه‌های دهه فجر از تعداد زیاد برنامه‌ها مهم‌تر است و باید فضایی ایجاد کنیم تا با تمرکز زدایی و کیفیت بخشی، برنامه ها را در سراسر استان به بهترین شکل اجرا کنیم.

رضانیا با اشاره به اینکه تاریخ نویسی در انقلاب اسلامی مظلوم است و نتوانسته‌ایم تاریخ را به درستی ثبت کنیم، افزود: تاریخ نویسان باید متحد شوند و تاریخ ۴۴ ساله انقلاب اسلامی را از مظلومیت خارج کنند.

وی تصریح کرد: سلامت و امنیت دانش آموزان برای ما بسیار مهم است و در برگزاری اردوهای دانش‌آموزی باید مراقب سلامت دانش‌آموزان بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار