خبرهای داغ:

به خدمتگزاری برای مردم افتخار‌ می کنم

استاندار سمنان گفت: فرآهم آوردن مباحث آبرسانی، گاز رسانی، اینترنت و سایر خدمات و امکانات رفاهی از وظایف ماست و در راستای تحقق آن در سایه وحدت، تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۲۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، شصت و نهمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره محمدرضا هاشمی استاندار سمنان همراه با جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی با مردم روستای عبدالله آباد در شهرستان سرخه انجام شد.

هاشمی در دیدار با مردم روستای عبدالله آباد اظهار کرد: دغدغه و مطالبات مطروحه مردم این روستا در خصوص معادن، ساماندهی راه دسترسی، بهبود خط انتقال آب شرب، مسکن، بند خاکی و آبخیزداری و سایر موارد پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

او با بیان اینکه بسیار خرسندم که امروز برای دومین بار در جمع مردم متدین، مذهبی، انقلابی و ولایتمدار روستای عبدالله آباد توفیق حضور پیدا کردم، افزود: روستاییان دوستدار انقلاب اسلامی بوده و همواره در تمامی برهه های مختلف پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: تاکنون به ۲۸۵ روستای سطح استان سفر و بازدید داشتیم و بیش از ۵۰۰ مصوبه به تصویب رسیده که بالغ بر ۸۴ درصد این مصوبات تا امروز اجرایی شده است.

هاشمی بیان داشت: همانگونه که مقام‌ معظم رهبری در خصوص سفرهای استانی ریاست جمهوری را تمجید و فرمودند این سفر ها تاثیر گذار است، قطعا در سفرهای شهرستانی نیز خروجی های مطلوبی حاصل می شود.

او با بیان اینکه به خدمتگزاری برای مردم افتخار‌ می کنم، گفت: فرآهم آوردن مباحث آبرسانی، گاز رسانی، اینترنت و سایر خدمات و امکانات رفاهی از وظایف ماست و در راستای تحقق آن در سایه وحدت، تلاش خواهیم کرد.

استاندار سمنان تصریح کرد: در دولت آیت الله رئیسی، بحث ساخت مسکن چه در شهرها و چه برای روستاییان در اولویت و دستور کار قرار دارد که با جدیت دنبال خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار