خبرهای داغ:

حضور بی‌سابقه پنج نماینده از فارس در جشنواره بین­ المللی تئاتر فجر

هنرمندان هنر‌های نمایشی استان فارس با ارائه پنج اثر تئاتری خلاق و متنوع، توانستند جشنواره بین­ المللی تئاتر فجر را به سالی به یادماندنی برای این هنر ارزشمند و تاثیرگزار استان بدل کنند.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۲۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در سال جاری هر دو نماینده فارس در جشنواره منطقه­ ای بوشهر موفق به حضور در جشنواره بین­ المللی فجر شدند و سه اثر دیگر با موفقیت در جشنواره‌های ملی و نیز ارسال فیلم اجرای آثار خود به جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

فارس در سال جاری رتبه اول حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را در بین استان­‌های کشور به دست آورد و بر این اساس، تئاتر خیابانی «بازمانده» به کارگردانی مریم دهقانی در اول بهمن ساعت ۱۵ مقابل تالار وحدت و نمایش «بیست و سومین جلسه جن­گیری آنه میشل» به کارگردانی مسعود احمدی در ساعت ۱۷ همین روز در تالار سایه اجرا شد.

همچنین نمایش «اسب قاتلین» به کارگردانی سید محمد هاشم­ زاده ۷ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در تالار استاد سمندریان، نمایش «میشوسوزوکی» (هاراگیری) به کارگردانی اصغر گروسی در روز ۹ بهمن ساعت ۱۷ در تالار سایه و نمایش «دانه‌های کال انجیر» به کارگردانی سانیا عاجلی ۹ بهمن‌ماه در ساعت ۱۸:۳۰ تالار چهارسو اجرا خواهند شد.

خاطر نشان می شود که  امسال علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلاتی که در عرصه فعالیت‌های هنری وجود داشت، هنرمندان هنرهای نمایشی استان با تولید و اجرای آثار ارزشمند و شرکت در جشنواره‌های مختلف ملی، سال متفاوتی را برای استان رقم زدند و با رکوردشکنی، حضور در جشنواره بین­ المللی تئاتر فجر را به سالی به یادماندنی برای تئاتر استان بدل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار