دکتر مسلم معین در نشست خبری:

رشد ۴۰ درصدی شرکت‌کنندگان در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال/ اختتامیه ۱۲ بهمن در «سالن پنج آذر» سازمان بسیج مستضعفین

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج کشور از رشد ۳۰ تا ۴۰ درصدی شرکت‌کنندگان در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال، خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۷۰۹
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

رشد ۴۰ درصدی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال کشور/ چهره شاخص مجازی کشور معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج کشور، امروز در نشست خبری با اشاره به رشد ۳۰ تا۴۰ درصدی شرکت‌کنندگان در چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ نفر در قالب ۱۱۸ تیم در این رویداد حضور دارند که در آستانه ایام‌الله دهه فجر در محل لانه جاسوسی برگزار خواهد شد. این رویداد با برگزاری یک اختتامیه بزرگ در دوازدهم بهمن‌ماه، در سالن پنج آذر واقع در سازمان بسیج مستضعفین همراه خواهد شد. 

معین ادامه داد: بیش از هزار نفر از فعالان مجازی کشور در سالن ۵ آذر، گرد هم خواهند آمد و برترین‌های این رویداد معرفی و تجلیل می‌شوند. از تعدادی از محصولات سال گذشته که برای ارائه به بازار آماده هستند هم رونمایی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود تحریم‌ها چگونه امکان انعکاس بین‌المللی این رویداد وجود دارد، گفت: تحریم‌های اروپا و آمریکا علیه دانش و علوم هسته‌ای کشورمان، بیشتر یک نمایش تبلیغاتی است و تاثیری در روند رویداد‌های علمی و مجازی ما نخواهد داشت. 

دکتر معین در این‌باره افزود: برترین‌های این رویداد در عرصه‌های مختلف، به همراه یک چهره مجازی در سطح کشوری معرفی خواهد شد.

در ادامه دکتر معین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص معرفی چهره مجازی سال کشور و ویژگی‌های این چهره مجازی، گفت: چهره برگزیده سال، شاخصه های مختلفی دارد که اثربخشی، بازتاب و تأثیرگذاری فعالیت‌های او، فرضا خلق یک اثر یا یک کنش، از جمله آن‌ها خواهد بود. 

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج کشور با اشاره به روش‌های انتخاب چهره برگزیده سال، گفت: یکی از این روش‌ها، رای‌گیری نخبگانی از فعالان حوزه فضای مجازی است. پارامترهای تخصصی دیگری نیز برای انتخاب چهره برگزیده، وجود دارد. 

ت-۵۳۷۹

انتهای پیام/ 


ارسال نظرات
آخرین اخبار