کارگاه سبک زندگی اسلامی با موضوع اتفاقات اخیر و تربیت فرزندان در جمع خانواده های ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع)در تالار سرو

کارگاه سبک زندگی اسلامی ،باموضوع اتفاقات اخیرو تربیت فرزندان به همت تاحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)درتالار سرو برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۸۵۸۱۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، کارگاه سبک زندگی اسلامی با موضوع اتفاقات اخیرو تربیت فرزندان، با حضور خانواده های کارکنان سپاه ناحیه در محل سالن تالار سرو  برگزار گردید .

سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده در سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) گفت : امروز تربیت فرزند و کار فرهنگی کردن ، بسیار مشکل و طاقت فرسا است .

حسین خانی ادامه داد : دشمنان خدا قسم خورده اند که دین و معنویت را از مسلمانان بگیرند پس باید از خداوند بخواهیم که نسل و فرزندی پاک به ما عنایت کند و باید تلاش کنیم که فرزندان ما دیندار و اهل نماز شوند .

وی با بیان اینکه شیطان قسم خورده که ایمان ما را بگیرد مگر انسانهایی که اخلاص در عمل دارند گفت : شیطان دوران ما مجهز به امکانات و ابزار رسانه می باشد و کاملا هدفمند به دنبال بیگانه کردن بچه ها از خانواده می باشند .

حسین خانی خاطرنشان کرد : امروز در کشور ما فضای مجازی ولنگاری فرهنگی است و این در حالیست که فضای مجازی در کشورهای غربی خیلی حساب شده تر و کنترل شده می باشد .

 

ارسال نظرات