مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان خبر داد؛

اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور

زنجان _ مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان از اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ٢٠ تا ٢٨ بهمن خبر داد .
کد خبر: ۹۴۸۵۸۶۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور

سرهنگ هادی توفیقی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ از اعزام ۲۰ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور در بازه زمانی ۲۰ الی ۲۸ بهمن خبر داد و گفت:اردوی راهیان نور دانش آموزان استان زنجان بصورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برای دانش آموزانی که در این اردو شرکت نمی‌کنند، راهیان نور در بستر فضای مجازی و سامانه شاد پیش بینی شده تا استفاده کنند.

این مسئول هدف از اجرای این حرکت عظیم فرهنگی را فراهم آوردن فضای مناسب برای آشنایی دانش آموزان با مناطق عملیاتی عنوان کرد و تاکید کرد:آشنایی جوانان با رشادت ها، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین پیوند ارزشی و فرهنگی نسل نوجوان و نوجوان امروزی در راستای مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمن از دیگر اهداف برگزاری این اردوی می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان در پایان خاطرنشان کرد:دانش آموزان از منطقه عملیاتی اروندرود، یادمان‌های شلمچه، طلائیه و هویزه بازدید و در رزمایش افلاکیان شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار