خبرهای داغ:
استاندار همدان:

سردار «حسام» خالق اثرهای ماندگار است

همدان-استاندار همدان گفت: سردار حسام خالق اثرهای ماندگار و از چهره‌های فاخر استان و کشور است.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۲۸
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
سردار «حسام» خالق اثرهای ماندگار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در آیین نکوداشت «حمید حسام» چهره ماندگار هنر انقلاب اسلامی، که در سالن ابن سینای همدان برگزار شد، اظهار کرد: سردار حسام خالق اثرهای ماندگار و از چهره‌های فاخر استان و کشور است.

وی با بیان اینکه سردار حسام به عنوان اسوه و الگوی همه رزمندگان، در دوران درخشان دفاع مقدس از ارزش‌های انقلاب و اسلام و قرآن دفاع کردند، افزود: استان همدان مفتخر است که ستارگان و انسان‌های بزرگ و ارزشمندی را در خود پرورش داده است که سردار حسام نمونه آن است.

استاندار همدان با بیان اینکه تجلیل از حسام تجلیل از ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان این سرزمین در دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: ما امروز از کسی تجلیل می‌کنیم که عمر خود را در راه دفاع مقدس و معرفی این ارزش‌ها سپری کرد که بسیار هم موفق بود.

وی با اشاره به تقریظ مقام معظم رهبری بر سه کتاب سردار حسام عنوان کرد: آثار ایشان هر کدام معرفی یکی از دردانه‌های این نظام و انقلاب است، همچنان که رهبری به شایستگی در خصوص ایشان صحبت می‌کنند و بعد از مطالعه برخی کتاب‌های ایشان با تمام وجود و با تمام احساسات پاک خود نسبت به این محتوا و شخصیت آقای حسام ابراز محبت کردند که ما هم با تاسی از رهبری  از شخصیت‌های فرهیخته تجلیل می‌کنیم.

قاسمی فرزاد با تاکید بر لزوم تکریم شخصیت‌های فرهنگی، نویسندگان و روایتگران دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بنیاد مفاخر همدان تشکیل شده و از این پس این بنیاد که سردار حسام نیز عضو آن است به این مباحث خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات