فرمانده سپاه ناحیه شازند مطرح کرد

اعزام ۳۰۰ دانش آموزان شازندی به مناطق عملیاتی/لزوم استفاده حداکثری از راهیان نور برای جهاد تبیین

فرمانده سپاه ناحیه شازند از آغاز مرحله دوم اعزام کاروان های راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی خبر داد و گفت: امروز ۳۰۰ دانش آموز دختر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس راهی این سفر معنوی شدند.
کد خبر: ۹۴۸۶۱۹۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳

سرهنگ پاسدار رشید اکبری، فرمانده سپاه ناحیه شازند در حاشیه اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی این شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در شازند؛ با تاکید بر استفاده حداکثری از راهیان نور برای جهاد تبیین گفت: باتوجه به شرایط حساس کشور و جنگ ترکیبی دشمن که کل انقلاب اسلامی و اصل دین را هدف قرار داده است، راهیان نور امسال اهمیت و ارزش مضاعفی دارد.

وی افزود: برگزاری اردوهای راهیان نور از برنامه‌ های فرهنگی مورد علاقه دانش آموزان است که اثرات مثبت معنوی زیادی دارد؛ در این اردوها نسل جوان از نزدیک با رشادت‌ های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس آشنا می‌ شوند.

فرمانده سپاه ناحیه شازند تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دومین مرحله از اعزام‌ های راهیان نور شهرستان شازند امروز ۳۰۰ دانش آموز دختر در قالب ۶ دستگاه اتوبوس راهی این سفر معنوی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ ترین راه مقابله با توطئه دشمن در کمرنگ کردن ارزش‌ های انقلاب، تبیین دفاع مقدس، خیانت‌ های دشمنان انقلاب در حق این ملت و تلاش و جانفشانی این ملت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار