امام جمعه بهاباد:

امروز اسلام هراسی در صدر کار‌های دشمنان اسلام قرار دارد/اهانت به قرآن نشانه اوج درماندگی وبیچارگی دشمنان اسلام است

امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه اهانت به قرآن نشانه اوج درماندگی و بیچارگی دشمنان اسلام است، گفت: امروز اسلام هراسی در صدر کار‌های دشمنان اسلام قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۱۵
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی درخطبه‌های نماز جمعه بهاباد ضمن سفارش نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی و انجام دادن واجبات و ترک محرمات و گناهان با بیان اینکه دشمنان اسلام دین چرا به قرآن کریم اهانت کردند اظهارداشت:زیرا اژدهاهای هفت سر استعمار از گرمای انقلاب اسلامی زنده شده است ومانند افعی به همه چیز حمله می کند.
امام جمعه بهاباد بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در عرصه فرهنگ وبیداری ملت‌ها چنان بلا ورعشه‌ای بر استعمار و اعوانش وارد کرده است که از روی عصبانیت ازطریق کشور کوچک وناچیزی مانند سوئد به قرآن هتک حرمت می کند.
وی با بیان اینکه امروز دین اسلام مدام در حال گسترش در جهان است و غربی‌ها به ویژه دشمنان معنویت، از این موضوع هراس دارند و به مقدسات اسلامی اهانت می‌کنند افزود: امروز اسلام هراسی در صدر کار‌های دشمنان اسلام قرار دارد، زیرا استقبال مردم به اسلام در اروپا گسترش یافته و آنان در مقابل این گسترش ناتوانند لذا از سر عجز و ناتوانی دست به این اقدامات خبیثانه می‌زنند.
امام جمعه بهاباد با اشاره به اینکه ما هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می کنیم افزود: ما هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم میکنیم، زیرا انقلاب اسلامی مانند استخوانی در گلوی استعمار است و به همین دلیل دست به هر حرکتی حتی سوزاندن قرآن وهتک حرمت به قرآن دست می زند.
حجت الاسلام ابراهیمی بشکانی با بیان اینکه دشمنان اسلام مدعی هستند تا اگرقرآن دربین مسلمانان قدرت و تسلط داشته باشد تسلط بر جهان اسلام امکان پذیر نیست و مردم باید از این قرآن کتاب خدا جدا شوند ادامه داد: این اقدامات برای مقابله با ادیان الهی انجام شده است، که موجب خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان و امت مؤمن و خداجوی کشورمان شد.
وی با تاکید براینکه آن کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی می‌زنند قرآن کریم را در ملا عام آتش می‌زنند بدانند مردم ازاین قرآن که به عنوان معجزه الهی نام دارد جدا نخواهند شد و روز به روز بیشتر به این کتاب الهی تمسک می‌جویند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد فرارسیدن ایام الله دهه فجرسالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و این ایام را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها، پیشرفت‌ها، جهت گیری‌ها و اهداف محقق شده انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته دانست و بر انجام آن تاکید کرد واظهار داشت: انقلاب اسلامی امانتی ارزشمند در دست ما است و باید قدردان این امانت الهی باشیم.
امام جمعه بهاباد با تاکید براینکه مراسمات و جشن‌های دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین به اقشار مختلف مردم است و باید از این فرصت استفاده کرد افزود: دهه فجر یادآور تبیین اندیشه پاک حضرت امام (ره) و شهدای والامقام است و برنامه‌های این ایام باید مردم محور باشد و خدمات و دستاورد‌های نظام را به بدنه جامعه منعکس شود.
امام جمعه بهاباد درادامه به ایام البیض ماه رجب ومراسم اعتکاف اشاره کرد و با تاکید براینکه ماه رجب ماه پرورش روح وتقواست گفت: تقوا واکسن وجود انسان است نه رفع مرض از انسان.
امام جمعه بهاباد همچنین درادامه با تبریک سالروز ولادت حضرت امام جواد (ع)، آن حضرت را مولودی بسیار مبارک برای شیعیان دانست و با بیان اینکه با ولادت آن حضرت زخم زبان‌ها و توطئه‌های دشمنانِ امام رضا (ع) خنثی و حقانیت امام رضا (ع) ثابت شد، به سیره مبارزاتی امام جواد (ع) اشاره کرد و گفت: امام جواد (ع) در دوران امامت خود با مبارزه در سه جبهه، یعنی مبارزه با طاغوت بنی عباس مأمون و معتصم، مبارزه با انحرافات فکری و اعتقادی و مبارزه عالمان و خواص منحرف، یک مبارز در عرصه‌های مختلف بود.
نماز گزاران جمعه شهرستان بهاباد در یک تجمع خودجوش اقدام وقیحانه وپست نماینده پارلمان سوئد در آتش زدن قرآن کریم واهانت به این کتاب مقدس را با سردادن شعارهائی به شدت محکوم کردند ونفرت و انزجار خود را ازدشمنان ضد اسلام ومسلمین اعلام داشتند.
گفتنی است در مراسم نمازجمعه امروز شهرستان بهاباد کریمی مدیر کل صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مرکزیزد به اتفاق معاونین خود حضور داشتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار