خبرهای داغ:

جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت ۳۴ شهید پایگاه در سرخه برگزار می شود

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت ۳۴ شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۷۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه مبارک فجر جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت ۳۴ شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار می شود.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه های پایگاهی اقدامات گوناگونی به همت بسیجیان در جهت بزرگداشت اعیاد و مراسم های مذهبی در سطح پایگاه و مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله انجام می شود.

او افزود: فضاسازی در مسجد امام حسن (ع) به مناسبت شهادت امام هادی (ع) و قرائت دعای توسل همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احسانی و مداحی مداح اهل بیت (ع) حامد جمال و محمد امین جمال در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: در راستای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت ۳۴ شهید پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در قالب برپایی مسابقاتی چون فوتبال دستی (۲نفره)، تفنگ بادی، طناب کشی و دارت برگزار، هزینه ثبت نام به ازای هر نفر مبلغ 50 هزار ریال و مهلت ثبت نام از 5 بهمن الی 11 بهمن در نظر گرفته شده است.

جلال در ادامه اضافه کرد: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر هر روزه از ساعت ۱۶ به پایگاه امام حسن مجتبی (ع) مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۰۲۸۳۳۹۰۹ (یاسین سنگسری) تماس بگیرند.

او با اشاره به اهمیت ورزش در سلامتی و ایجاد اوقاتی مفرح و شاد برای گروه های مختلف سنی گفت: فعالیت ورزشی (پینگ پنگ و فوتبال دستی) با استقبال پرشور بسیجیان در پایگاه و برنامه ورزشی فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد. این برنامه در طی روزهای هفته در رده های مختلف سنی برپا می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: جلسه معاونان فضای مجازی و تربیت بدنی با فرمانده پایگاه همراه با ارائه برنامه های پیشنهادی برای ایام دهه فجر تشکیل و اعضا پیشنهادات خود را در جهت گرامیداشت این ایام مطرح کردند.

جلال با بیان اینکه حلقه های صالحین پایگاه به صورت پیوسته در رده های مختلف سنی در پایگاه و مسجد برگزار می شود، گفت: حلقات صالحین شهید علیرضا ابراهیمی، شهید محمدتقی فیض و شهید علیرضا ابراهیمی و گشت محله محور رضویون با حضور ۱۵ نفراز بسيجيان پایگاه در طول هفته برپا شد.

او با اشاره به اینکه مراسم باشکوه دعای کمیل در مسجد و حضور گسترده خادم الشهدا و همکاری در برنامه های اجرایی در گلزار شهدا اذعان داشت: جلسه اعضای شورای پایگاه با موضوع برنامه های دهه فجر و یادواره ۳۴شهید پایگاه و کارگاه بسیج سازندگی و تعمیر میز، تابلو و تیرک دروازه توسط بسيجيان گروه جهادی پایگاه انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار