خبرهای داغ:

جلسات هماهنگی برنامه های اجرایی در اروانه برگزار شد

جلسات برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های اجرایی در ایام ماه رجب و یوم الله دهه فجر به همت پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۹۲
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه اعضای شورا پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستای اروانه در سرخه جهت هماهنگی برنامه های دهه فجر و برنامه ریزی اردوی زیارتی مشهد مقدس برگزار شد.

احمد حافظی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برنامه های ابلاغی و با هدف بزرگداشت مراسم ها و اعیاد جلسات متعدد برگزار و هماهنگی های لازم در پایگاه انجام می شود.

او افزود: در راستای بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و زنده نگه داشت دلاورمردی های مردان و زنان غیور در دوران انقلاب دومین جلسه هماهنگی برنامه ها با حضور اعضا در پایگاه برگزار و اعضا پیشنهادات و نظرت خود را عنوان کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) ادامه داد: جلسه هماهنگی جهت برپایی مراسم باشکوه اعتکاف در روستای اروانه با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران روستای برگزار شد.

حافظی بیان داشت: برپایی جلسه مشترک مرکز نیکوکاری امام علی (ع) روستا با پایگاه های خواهران و برادران جهت برنامه ریزی در ایام ماه رجب و برپایی مراسم های آن از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او با اشاره به اهمیت صله ارحام و تاکید اهل بیت (ع) بر عیادت از بیماران و سرکشی از آن ها گفت: در راستای تحقق این مهم عیادت از بیمار همراه با قرائت حدیث کساء در منزل حافظی برادر بسیجی و رزمنده دفاع مقدس با حضور بسیجیان پایگاه ولی عصر (عج)، فرمانده پایگاه نرجس خاتون (س)، اعضای شورای اسلامی روستا اروانه و مرکز نیکوکاری امام علی (ع) انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار